Eminem - GNAT (Directed by Cole Bennett)

  Դիտումներ 53,504,676

Lyrical Lemonade

4 ամիս առաջ

Lyrical Lemonade Presents:
Eminem - GNAT (Official Music Video)
Directed & Edited by: Cole Bennett
Song Produced by: DA Got That Dope
Production Company: Lyrical Lemonade
Label: Shady Records
VFX: Scissor Films
Director of Photography: Michael Stine
Steadicam: Renard Cheren
1st AC: Allan Chavarria
2nd AC: Danielle Grow
Gaffer: Patrick George
Key Grip: Tyler Grimm
Production Designer: Sean Genrich
“GNAT” Noodles Design: George Hammond
Key Stylist - Dawn Boonyachlito
Styling Assistant - Angela McBride
Grooming - Michelle Willis
1st AD: Erik “E-Class” Mateo
2nd AD: Henrii Coleman
Executive Producer: Paul Rosenberg
LL Executive Producer: Salvatore Tarantino
Producer: Kathy Angstadt & Cisco Newman
Production Manager: Karl Williams Jr.
Production Coordinator: Toni Sudimac
eminem.com
eminem
eminem
eminem
eminem.tumblr.com
shadyrecords.com
shadyrecords
shadyrecords
shadyrecords
trustshady.tumblr.com

Music video by Eminem performing Gnat. © 2020 Marshall B. Mathers III, under exclusive license to Interscope Records
--
Official Channel of Lyrical Lemonade
Subscribe for updates on music videos, interviews, performance videos, etc.
Lyrical Lemonade's Hot 25 Spotify Playlist:
open.spotify.com/user/gh3vdz775oy18ah1wp9ucxsj5/playlist/5UuPeWDR2I8a8pORvW9vmr
Lyrical Lemonade Socials:
lyricalemonade
lyricalemonade
lyricalemonade
www.lyricallemonade.com

Cole Bennett Socials:
_colebennett_
_colebennett_
LENNY ~ a hidden character representing happiness & good energy
lenny

Մեկնաբանություններ
Godspeed Megatronus
Godspeed Megatronus Ժամ առաջ
I just realized Eminem is a fellow lefty
Mr Wanner
Mr Wanner Ժամ առաջ
Cough cough
Elijah Phillips
Elijah Phillips 2 ժամ առաջ
This song made covid demutate
Cloud Blox
Cloud Blox 2 ժամ առաջ
Ozzy osbourne act? Nice
Akihito Thapa
Akihito Thapa 3 ժամ առաջ
Look at Eminems eye. Mike Tyson punched him in Godzilla song.
6г Билгүүнжаргал RIP
6г Билгүүнжаргал RIP Ժամ առաջ
Wait... IT WAS REAL HIT?
XSITHX
XSITHX 5 ժամ առաջ
yo em why couldn’t you just retire after relapse. now your messing up you’re discography by putting out wack albums with songs like this. you’re just putting words together that have no meaning just to rap fast. i can’t believe he went from “rabbit run, soldier, cleanin out my closet, we as americans, ricky ticky toc, still don’t give a f*** and the way i am to this garbage. retire please em, sincerely your biggest fan this is stan...
Ãtlãñtíç Hèrø
Ãtlãñtíç Hèrø 4 րոպե առաջ
What are you talking bro His words have no meanings 😱😱😱
my crazy baby
my crazy baby 5 ժամ առաջ
I have loved eminem since I 2as 14 years old.20 years and his music is fire
Eggnificent
Eggnificent 6 ժամ առաջ
3:37... that Ozzy tribute.
Rose Stewart
Rose Stewart 8 ժամ առաջ
Damn this man is crazy good!!!!
PRAKHAR
PRAKHAR 9 ժամ առաջ
Eminem eating off the Bat's Head is his way to pay his tribute to legendary Ozzy Osbourne 👑❤️
LoKeShRoXx
LoKeShRoXx 9 ժամ առաջ
Holy crap!.
A pancake but with abbs.
A pancake but with abbs. 12 ժամ առաջ
I love a man that can speak enchantment table
a yokel
a yokel 13 ժամ առաջ
Sick song but weak video
King of Shadows
King of Shadows 14 ժամ առաջ
THE REAL REASON EMINEM KEEPS ON LOOKING DIFFERENT! "he is supposed to be dead, and a permanent clone that needs a new replacement body every 6 months to a year. Unknown if it is even his original consciousness running the clone. Could be a Vrill, could be a dead consciousness recorded on chip. It's why he was slurring his speech and acting mentally handicapped in a few of his interviews, His clone brain was degrading and he needed to get a replacement. They go to specific hospitals, like one near camp David somewhere to get the replacements, they grow multiples and choose the most similar looking one." - Donald Marshall THINGS YOU CAN READ ON IS THE INTRODUCTION OF DONALD MARSHALL AND HIS STORY, HUMAN CLONING, TYPES OF CLONING, RECORDING OF YOUR CONSCIOUSNESS AND UNDERGROUND LIZARD RACES! ALSO INFORMATION ON YOUR FAVORITE CELEBRITIES! [Websites in which you can read this info] -DONALD MARSHALL PROBOARDS -ASTRAL7 BLOGSITE (Website might be slow but its all worth it) Enjoy what you read!
Jonathan Dantley
Jonathan Dantley 16 ժամ առաջ
Long Live Slim Shady...
زول اصلي
زول اصلي 16 ժամ առաջ
Yeah, yeah, sick (D.A. got that dope) They say these bars are like COVID (bars are like COVID) You get 'em right off the bat (you get 'em right off the bat) Infected with SARS and Corona (infected with SARS and Corona) Like you took a bite off of that (damn) Then it goes from Martian to human (yeah) That's how the virus attacks (that's how the virus attacks) They come at me with machine guns (brr) Like trying to fight off a gnat Still stackin' my chips, hoes, higher than Shaq on his tiptoes Atop the Empire State Buildin', this shit is like child's play, children I will not annihilate, kill them, I'll fuck around and pile eight million Dead little juveniles, wait, chill, then, I'll await my trial date 'til then Ain't nothin' you say can ever Trump (Nah), mic, pencil get killed (yeah) If you're hypersensitive, I wasn't referencin' the vice president, chill (chill) I mean my penmanship at times tends to get ill, violence but with skill That's why I hence when I write ends up with the mic and pencil gettin' killed (yeah, hold up) And I'm still ride or die for the squad (yeah) So you know which side that I'm on If a battle line's ever drawn, but if I get involved It'll be like K9's in a brawl But not similar to Mike Vick at all 'Cause even if I don't have a dog in the fight They ain't never gonna get rid of the fight in the dog Got stripes like a tiger, so you might get mauled, a mic in the palms Like claws, I can swing right for your jaw and rip it off with one swipe of the paw Bitch, you still on my dick or naw? (Naw) If I suck, your wife is a straw (Straw) I'm sick and I'm not gonna cover my mouth next time that I cough They say these bars are like COVID (bars are like COVID) You get 'em right off the bat (you get 'em right off the bat) Infected with SARS and Corona (infected with SARS and Corona) Like you took a bite off of that (damn) Then it goes from Martian to human (yeah) That's how the virus attacks (that's how the virus attacks) They come at me with machine guns (brr) Like trying to fight off a gnat (yeah, yeah) And d.a. got that dope he sends to me (uh-huh) It's like pneumonia symptoms and contracting COVID instantly Which is what separates my flow from theirs So that no one gets even close to this to pose a risk to me So vocalistically (what), that's social distancing (yeah) Flow going viral, you best stay strapped With that Lysol and get way back Get that Pine-Sol and that Ajax 'Cause this dry cough is just like football umpires callin' a playback Bitch, back the fuck up like fifteen yards, these rhymes call for a face mask (face mask) 'Nother fourteen-day quarantine, they're cordoning off everything This shit lookin' like a horror scene, like me metaphorically (damn) 'Cause them stay-at-home orders seem like they just keep getting more extreme Who knows when this nightmare will end? Like Monroe, Norma Jean Still got that heroin lyrical drip with that morphine and that Thorazine 'Cause I'm so fuckin' dope (dope) and you're a fiend And that's the one thing that hasn't changed (nope), for some semblance of normalcy But I might need that Hydrochloroquine 'cause I got that (yeah) The Dark Horse, I'm a knight-mare Mom fed me Valium like air Thought that's why they called it a high chair (whoa) I got a contact like eyewear Whoa, wait a minute, bitch, let me lie here 20/20 hindsight in my side mirror Every year, you drop the ball like Times Square My hair trigger whenever I get an idea Fuck, now my name rings out like a sponge mop And my drip was a drop In the bucket, so that gun shot You just heard just now in that one spot Just came from the nine mil' that I just got That's big bucks and I got a full money clip and I'm loaded I ain't even mean to go the fuck off I'm still totally inappropriate with an opiate Groping it while I'm holding it like a trophy I'm hoping a little codeine'll get me OD'in' Whoa, everything is slow, I begin to floating I know that I'm getting loaded, the pen exploded Hiroshima with the flows, a utopia With the dope, I'm an OG, I'm like the G.O.A.T Here to get your goat little bit of sodium, it's assault When I'm at the podium, at your throat, holy camoly I'm in the zone with the shit I'm on Get Imodium and a commode because nobody's even close You're petroleum to plutonium, you're a phony I'm at the crib with your ho, got her at the pole like voting with no clothing Stripped down to a toe ring and here we go with the gloating I've got my nose in the air like a Boeing Then I got into a little bit of an argument with her So I took a little lick of a Klonopin at dinner Then I hit her with the motherfuckin' ottoman and bit her Then I shot her in the liver, delivered her to the bottom of the river But I'm probably gon' jump in the water with her With a wad of money 'cause I got a lot of it And when it come to drippin', I be soppin' like a hundred mile an hour Never runnin' out of either one of 'em, I gotta get it 'cause They say these bars are like COVID (bars are like COVID) You get 'em right off the bat (you get 'em right off the bat) Infected with SARS and Corona (infected with SARS and Corona) Like you took a bite off of that (damn) Then it goes from Martian to human (yeah) That's how the virus attacks (that's how the virus attacks) They come at me with machine guns (brr) Like trying to fight off a gnat (fight off a gnat)
W W
W W 17 ժամ առաջ
Only em could make covid rap fool
Terri Hall
Terri Hall 17 ժամ առաջ
OMG this is brilliant 🔥🔥🔥💯💯💯
kevin youssef
kevin youssef 18 ժամ առաջ
2:26
Dr. Punkie
Dr. Punkie 19 ժամ առաջ
Hi Marshall Mathers. I think you will never read this comment, but if you do, one day, thank you for everything. I've experienced so many things that I thought I couldn't handle, that caused me pain. At the end of the day, I found myself in your songs. You made me feel strong, resisted. Nobody around me stood beside me, did not support me. But you did it without knowing it, I'm stronger now. Hope to meet you one day, my friend. Respects.
Robert Hensley
Robert Hensley 19 ժամ առաջ
I thought he was done with the MGK beef lol
Valon Jakupi
Valon Jakupi 20 ժամ առաջ
Goat 🐐
Razer
Razer 22 ժամ առաջ
In covid hospitals this song should be played
Jabes rosales
Jabes rosales 22 ժամ առաջ
Men when i saw this was 3 months ago i pressed this faster than eminem could rap
Nick Klass
Nick Klass 23 ժամ առաջ
Hey Em are you gonna rap about all the mass shootings already happened under Biden?? Or about the border crisis and cities burning or about the bunch of lies the media spread out like CNN or you don't give a fuck of what's going on right now.
J.O.E
J.O.E 23 ժամ առաջ
I have thought Eminem was a genius for quite some time but I think I understand just how genius his thinking is I wonder if he's ever gone into depth about his thought process I think in his songs he kinda has he's just letting the world know his thoughts and who he is as a person without ever even talking to the majority of us and I think he's basically let people try to figure out who he is as a person and I think I've just done that, do I sound crazy 😂😂
Playah Gaming
Playah Gaming 23 ժամ առաջ
Everyone's like the beat drop was fire, man! You should really hear the last part !
Johnny Tapia
Johnny Tapia 23 ժամ առաջ
This guy looks young as hell he good at switching up looks
Jacob
Jacob Օր առաջ
this remind me very much about the song My Name Is
Jacob
Jacob Օր առաջ
the song gets better each time i hear it
frankisaprank
frankisaprank Օր առաջ
2:52
Snoppy Pupi
Snoppy Pupi Օր առաջ
This man doesn’t stop ,we need em.
jnköglkjöbhnrteg ngbjklikhjtgbgjkhb
jnköglkjöbhnrteg ngbjklikhjtgbgjkhb Օր առաջ
I feel like that he has nothing to talk about anymore. That´s the problem. He has nothing to talk about no more. He´s got his life in control, so there are no big problems to rap about.
CATFORD
CATFORD Օր առաջ
sooo corny
Mk47
Mk47 7 ժամ առաջ
How?
Eric davis
Eric davis Օր առաջ
He left handed I am to but I'm not talented at all song is dope
Valentin Piz
Valentin Piz Օր առաջ
you like to call it corona i am feel like to speak with the french guy of the still being matrix inside a track he told me its been called little programm hes writing himself the evidence can be explained as causality i hope you love giving some french better carry some lipstick theres a guy waiting making some keys inside of trap she loves to be loved its reminds her of not playing some chess i am trump 2015 inside on a math he likes burning some countries but not his own state i am feeling like greta captured inside wonderland noone that left that could that magic explained you like to listen to trumps opinion i am having some map just google oktober 2015 him on everysingle sketch why does it feel like being today and dont like being match now you may call it china and virus pandemic on election 2015 before getting into record lets start here with the facts i am feeling like i am freezing into time little gap everyone forgotten of who likes to pick up evidence while folks giving french maybe causality didnt sound like the answer better pick up your maths how many got threaten being like greta covered by wonderland this shit isnt sounds funny you having some gap on opinion of what did trump said maybe you start google just now oktober 15 did you find the news statement hows it feeling to be greta hows it feels like carry some lipstick i am feeling like neo where the key master at? i hope you loving having desert
Rageous Gamer
Rageous Gamer Օր առաջ
The fact that zaza passed the amount of views of this vid triggers me...
drew forTwenty
drew forTwenty Օր առաջ
Lol I bet this foo will never rap against leftists and rap pro 2nd and 1st amendment
drew forTwenty
drew forTwenty Օր առաջ
Especially for today against politically correctivness for freedom of speech what made him famous
Vijith Selvakumar
Vijith Selvakumar Օր առաջ
We want mmlp3
Vash Leary
Vash Leary Օր առաջ
EMINEM is the Greatest LYRICIST hands down Heavy is the head that wears the CROWN play on words are NOT OF THIS WORLD THE ONLY LYRICIST THAT HIS MUSIC SHOULD COME WITH A WARNING ADVISORY!!! DO NOT OPERATE HEAVY MACHINERY WHILE LISTENING TO THIS LYRICAL MASTERMIND poor MGK NEVER STOOD A CHANCE HE OVERDOSED LYRICAL EMEINMS TRAGIC R.I.P. RAP DEVIL THERE CAN BE ONLY ONE!!! and the tombstone reads I HAD TO GIVE YOU A CAREER TO DESTROY YOU !!! LYRICAL GOD 5g Krytonkelly3D
Jankov’s Journey
Jankov’s Journey Օր առաջ
“Higher than Shaq on his tip toes”
Cheesy Ramen
Cheesy Ramen Օր առաջ
Alternate title: COVID-19 (DISSTRACK)
Paritosh Negi
Paritosh Negi Օր առաջ
Legend says he is still stacking his chips
Yurmim Giey
Yurmim Giey Օր առաջ
That beard is weird
Steven Martinez
Steven Martinez Օր առաջ
Dude the music video is just as good as these bars
smoke's speedrun corner
smoke's speedrun corner Օր առաջ
Wait did Eminem just use "mald" in a rap song? 1:05 ForsenSWA ForsenSWA ForsenSWA
Nothing is Nothing
Nothing is Nothing Օր առաջ
since you're going to figure it out... it is 'blood' with DMT in it -- the logic of empathy cubed C: they 'believe they will die' but don't because they are simply high on DMT.. it's cover-identity because people give them to people 'special medicine parties' -- is what makes a group of people be mind controlled by a single person / hypnotist...
Robert Leeuwen
Robert Leeuwen Օր առաջ
What
mike sullivan
mike sullivan Օր առաջ
okay we get it your the greatest rapper ALIVE
Konoha Ninja
Konoha Ninja Օր առաջ
JFC yes!
Introverta
Introverta Օր առաջ
Calling the bullshit out...Shady was always awake. He was never asleep.
Guilherme Riani
Guilherme Riani Օր առաջ
C-GNAT
Terri Hall
Terri Hall Օր առաջ
This is fuckkkking amazingggg 🔥🔥🔥🔥👌👌👌👌🤩🤩🤩🤩💯💯💯♥️♥️♥️
null constellation
null constellation Օր առաջ
just a few seconds in and im already feeling hot🥵
Jamie Gardiner
Jamie Gardiner Օր առաջ
What a fucking song. I love it
Seb Ger
Seb Ger Օր առաջ
I never really was a fan of eminem, I just never listened to him. Holy fuck ive listened to this song so many times since its come out. this shit is amazing
SID DEMIGOD
SID DEMIGOD Օր առաջ
There are people right now watching music videos for songs like ZAZA and GOOBA leaving this masterpiece aside and this fact triggers me a lot.
Swapnil Shinde
Swapnil Shinde 10 րոպե առաջ
B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G h.o.T G.i.r.L's -L-o-V-e-S-e-X-..❤️⤵️ livegirls19. com !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,.💖🖤 在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。.說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味食物煮的時候 1618760248
Boom Bap
Boom Bap Օր առաջ
I have a feeling that the "bitch you still on my dick or nah" line and the girl shown was a reference to Mariah
Doo Min-ik
Doo Min-ik Օր առաջ
Still soo dope.
jonathan
jonathan Օր առաջ
Eminem is the Tom Brady of Rap
Simple tutorials
Simple tutorials Օր առաջ
Em-oji 🧔🏻
Frederic Reid
Frederic Reid Օր առաջ
(。_。)⁷₀ⁿ⁰₀💞💥💞
Frederic Reid
Frederic Reid Օր առաջ
💜🤎💜⁶⁸₀⁶ⁿ(。_。)⁷₀ⁿ
Frederic Reid
Frederic Reid Օր առաջ
( ̄┰ ̄*)⁷₀ⁿ❣💕💚⁶₀ⁿ
Molly Ross
Molly Ross Օր առաջ
Every word is WORD
Frederic Reid
Frederic Reid Օր առաջ
❣💕♿⁶₀⁶(。_。)⁷₀⁷ⁿ
Richmond Childs
Richmond Childs Օր առաջ
Seriously EPIC! 💯👌
Dominic Hernández
Dominic Hernández Օր առաջ
Let's goo
neel mangukiya
neel mangukiya Օր առաջ
Covid is cause due to breathing Le eminem (who can't breath ):- hold my beer 🍺
Lee_DunK
Lee_DunK Օր առաջ
Say what u want n hit me with ur hardest statement or opinion....eminems on Tupac and biggies level easy!! Best Top 3 ever....work rate, word play, flow, bars, metaphors...the perfect rapper always has been since infinite!! If ur a real em fan 🤫😉
Charlie Sanchez
Charlie Sanchez Օր առաջ
Just finished watching the Minecraft version..
Syafiq Hayat
Syafiq Hayat Օր առաջ
G.O.A.T
INDRAJIT GOUDPATIL
INDRAJIT GOUDPATIL 2 օր առաջ
You know why I'm not getting infected with covid Cause I listen to this antitode everyday.
thelightside
thelightside 2 օր առաջ
RA rugged and slim would be Christmas came early!
Anvay Wahal
Anvay Wahal 2 օր առաջ
This was a surprise!!!
YoungDragon
YoungDragon 2 օր առաջ
Ping on foot from sifting tech in brain. Felt lol 1:15 again 1:47 2:04 felt 9 millimeter wave from phone sifting device again 2:13
Florin Costiuc
Florin Costiuc 2 օր առաջ
Sorry, I'm spechless... No further comments
King of Shadows
King of Shadows 2 օր առաջ
Eminem needs a new clone body every 6 months to a year, They grow multiples and pick the best looking one. -Donald Marshall Cloning Center Whistleblower RESEARCH DONALD MARSHALL ON HUMAN CLONING
Abdul Alim
Abdul Alim 2 օր առաջ
The last beat is lit.
desmoducatista
desmoducatista 2 օր առաջ
pablo motos ?
ジBlackHeartBlue
ジBlackHeartBlue 2 օր առաջ
I'm an OG, I'm like the G.O.A.T Here to get your goat little bit of sodium, it's assault GOAT + NA = GNAT NA = SODIUM = SALT (assault) *BAAAAAARRRRSS*
cl195238
cl195238 Օր առաջ
🤯
ジBlackHeartBlue
ジBlackHeartBlue 2 օր առաջ
And my drip was a drop In the bucket, so that gun shot You just heard just now in that one spot Just came from the nine mil' that I just got That's big bucks and I got a full money clip and I'm loaded *BARSSSSSSSSS*
Abhi Abhi
Abhi Abhi 2 օր առաջ
I was damn sure he's gonna do this...
Arndt J Herrmann
Arndt J Herrmann 2 օր առաջ
Whaaaaaaaaaaaat. Dope. That was and is, dope.
alchurricane
alchurricane 2 օր առաջ
Awesome song all around from lyrics and Marshall’s technique to instrumental!
zain simz
zain simz 2 օր առաջ
Covid turned the G.O.A.T into a GNAT! He's not to be messed with!
Yo Daddy Wolfie
Yo Daddy Wolfie 2 օր առաջ
lmao this is part 2 of Godzilla bc of his black eye from mike tyson
Josh Clarke
Josh Clarke 2 օր առաջ
You, logic, Dre, snoop and biggy brought me through lock down.... Love this one
Zach Malanoski
Zach Malanoski 2 օր առաջ
Cheat code Dresden
jhskasgs
jhskasgs 2 օր առաջ
Ok this song wasn’t that bad, he really needs to be better at picking dope beats like the ones in this song
147skin
147skin 2 օր առաջ
I like this videos from here! Old time vibes
Dayzer
Dayzer 2 օր առաջ
This is a weird episode of breaking bad
Jeff Mattina
Jeff Mattina 2 օր առաջ
HOOF ARTED?
KiddieMe
KiddieMe 2 օր առաջ
It hits different when you got *covid-19*
KiddieMe
KiddieMe Օր առաջ
@TheTechNerd hello
TheTechNerd
TheTechNerd Օր առաջ
Lol hello
Lyrical iER
Lyrical iER 2 օր առաջ
In side c ahh track must be bass boosted ⚡💚🙌
Hayabusa
Hayabusa 2 օր առաջ
He looks like he's in his young 30s not 50s
Dannie Farmer
Dannie Farmer 2 օր առաջ
he's 48
Fabian Reyes
Fabian Reyes 2 օր առաջ
De mis favoritas de eminem
Fabian Reyes
Fabian Reyes 2 օր առաջ
🔥🔥🔥
King of Shadows
King of Shadows 2 օր առաջ
Eminem needs a new clone body every 6 months to a year, They grow multiples and pick the best looking one. -Donald Marshall Cloning Center Whistleblower RESEARCH DONALD MARSHALL ON HUMAN CLONING!
Christian Luczejko
Christian Luczejko 2 օր առաջ
2:51 - 3:33 I used to love Em telling mini stories like this in his raps.
Eminem - Higher (Official Video) Explicit
05:36
EminemMusic
Դիտումներ 19մլն
Eminem - Godzilla ft. Juice WRLD (Directed by Cole Bennett)
04:27
Lyrical Lemonade
Դիտումներ 355մլն
Erik Karapetyan - En Vor Asum En
3:47
Erik Karapetyan
Դիտումներ 56հզր
Vahe Soghomonyan - Qaxcra /NEW 2021/ PREMIERE
3:06
Vahe Soghomonyan
Դիտումներ 584հզր
Ծաղիկներ Ձյան Տակ, Սերիա 31 / Tsaghikner Dzyan Tak
37:58
Rafael Tunyan & Ashot Saroyan ft. DJ Hakop - Im Korac Ser
3:54
Rafael Tunyan
Դիտումներ 438հզր
Eminem - Fall
05:12
EminemMusic
Դիտումներ 192մլն
8 Mile | Eminem's Final Rap Battles
06:35
Universal Pictures
Դիտումներ 35մլն
KILLSHOT [Official Audio]
04:14
EminemMusic
Դիտումներ 386մլն
Top 10 Best Genius Live Performances
27:55
Worlds Top 10's
Դիտումներ 10մլն
Zeus
03:51
EminemMusic
Դիտումներ 18մլն
Eminem Best Award Winning Moment and Speech (1999-2020)
12:52
Ticket4Fun
Դիտումներ 1.5մլն
Erik Karapetyan - En Vor Asum En
3:47
Erik Karapetyan
Դիտումներ 56հզր
Vahe Soghomonyan - Qaxcra /NEW 2021/ PREMIERE
3:06
Vahe Soghomonyan
Դիտումներ 584հզր
Ծաղիկներ Ձյան Տակ, Սերիա 31 / Tsaghikner Dzyan Tak
37:58
Rafael Tunyan & Ashot Saroyan ft. DJ Hakop - Im Korac Ser
3:54
Rafael Tunyan
Դիտումներ 438հզր
Կիսաբաց
0:21
Chuchi Shushi
Դիտումներ 56հզր
ESSENTIAL THINGS YOU CAN TEACH YOUR CHILD BY AGE 10
13:22
5-Minute Crafts LIKE
Դիտումներ 7մլն
Если бы сладости были людьми!
10:09
ВУХУУ!
Դիտումներ 883հզր
24 ԺԱՄ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԽԱՆՈՒԹՈՒՄ !
18:33
Вызов TV
Դիտումներ 41հզր
КТО ХОТЕЛ МЕНЯ УБИТЬ?!
1:04
TicTac
Դիտումներ 716հզր
Ergir te karox es 4 Երգիր թե կարող ես 4 15.04.2021
46:35