Roblox's disturbing fan game...

  Դիտումներ 3,141,900

Flamingo

Ամիս առաջ

Today I play Roblox Jojo siwa games BTW I legit have a ton of respect for Jojo Siwa, she's a very smart and hardworking entertainer/business woman!
PLEASE PLAY IT TO CONFUSE PPL www.roblox.com/games/5854659557

Մեկնաբանություններ
UniCandy Corn
UniCandy Corn 12 րոպե առաջ
Łøł
Daniel Lazzarini
Daniel Lazzarini 2 ժամ առաջ
im gonna get a collar.
Mason Bingham
Mason Bingham 2 ժամ առաջ
albert simps for jojo siwa
Jason Liu
Jason Liu 2 ժամ առաջ
Me: my eyes Flamingo: ha
《Buttercup Maze》
《Buttercup Maze》 2 ժամ առաջ
*when he says “jojo” I can’t help but think about jojo’s bizarre adventure*
Alejandro Guerra
Alejandro Guerra 3 ժամ առաջ
Thanks albert you made my day
Pokemon_trainer102 S
Pokemon_trainer102 S 4 ժամ առաջ
I died of laughter when he said “monkey” 😂😂
Apple Tiger
Apple Tiger 4 ժամ առաջ
"I'm an extra large boi" - Albert 2020
Megan Roble
Megan Roble 4 ժամ առաջ
True fan of jo jo swia be like
pviliz
pviliz 5 ժամ առաջ
𝑜𝓂𝑔 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝒾𝓈 ✨𝒶𝓂𝒶𝓏𝒾𝓃𝑔✨
lia rblx
lia rblx 6 ժամ առաջ
bruh who was gon say ImA tElL jOjO me: cuz I did dis how many pppl did / / / v
Envee Clark
Envee Clark 7 ժամ առաջ
That’s what I look like when I wear that shirt lol
SopHEE
SopHEE 7 ժամ առաջ
Nobody; Albert:mOnKeY
Gillian Campbell
Gillian Campbell 7 ժամ առաջ
And XD
Camille Fisher
Camille Fisher 7 ժամ առաջ
I think flamingo should get 100,000 subscribers
Gillian Campbell
Gillian Campbell 7 ժամ առաջ
I love jojo
Kawaii music man YT
Kawaii music man YT 8 ժամ առաջ
I know I must sound like a disgusting little 5 year old but what does quirky mean
Sarah Laverty
Sarah Laverty 9 ժամ առաջ
* is that jojo Siwas hair Albert: yes they scalped her and got her hair
Lorelei Hymel
Lorelei Hymel 9 ժամ առաջ
Why does he look so buff
麥善昕
麥善昕 11 ժամ առաջ
you look like a girl on that outfit xD
TylerWilmetYT
TylerWilmetYT 11 ժամ առաջ
*j o j o s p i d e r*
Kait RBLX ❤️
Kait RBLX ❤️ 11 ժամ առաջ
Albert its a bout time you ask your girl to marry you......,
Jaheer Hussain
Jaheer Hussain 15 ժամ առաջ
Umm Uhhhhhhhhhhhhh Ummmm k-ko...?
blondie.
blondie. 16 ժամ առաջ
ok but why is albert so ripped
Vihaan Sharma
Vihaan Sharma 17 ժամ առաջ
WHAT THE FUCK, I DIDNT EVEN KNOW THAT ALBERT LIKES JOJOSIWA XDDDD
HighTideGaming
HighTideGaming 18 ժամ առաջ
Now how imbarasing was this video albert?
JewSy Gaming
JewSy Gaming 21 ժամ առաջ
lol
Sophia Spieker
Sophia Spieker 22 ժամ առաջ
*I never thought i'd see Albert, in Jojo Siwa merch/clothing..*
EarthWorm Sally ?
EarthWorm Sally ? 22 ժամ առաջ
Cute couple yessssss!
Kyle Liang
Kyle Liang 23 ժամ առաջ
LOL ITS SO FUNNY WHEN HE PUTS OUT THE MERCH LOL
IceCream Gaming
IceCream Gaming 23 ժամ առաջ
is that jojo siwa? NO ITS ANIMAL- THING
Alana Jaske
Alana Jaske 23 ժամ առաջ
haha sorry no hate “shirts a little small...” um chile- ur just like flexing ur muscles on us
Alana Jaske
Alana Jaske 4 ժամ առաջ
@Its Clayton um k thanks. great to know.
Its Clayton
Its Clayton 23 ժամ առաջ
you’re such a trend follower it’s cringe
Titanium Feather
Titanium Feather Օր առաջ
Is that a jojo reference
Sammy the worm
Sammy the worm Օր առաջ
Gotta smash that like button
Jamie Sani-Flores
Jamie Sani-Flores Օր առաջ
Imagine if Jojo watched this Jojo👱🏼‍♀️🎀: (O-O)
Mayro ramos
Mayro ramos Օր առաջ
OMG WhY you got drip !! 🔥🔥🔥
ani wallien
ani wallien Օր առաջ
I hope jojo never saw this
Piggytoon kit
Piggytoon kit Օր առաջ
Don’t talk and do the obby you can’t do 2 thing at once
Debborah Cummings
Debborah Cummings Օր առաջ
Albert: Talking while looking like jojo siwa Swag spider Boi Me: HAHAAHAAAAAAA :V :D
baby skittles
baby skittles Օր առաջ
are we not gonna talk about his muscles...
Kerri Stillwell
Kerri Stillwell Օր առաջ
I think my account just got hacked... thank god I have something that I can escape with... wish me luck to get it back...
Wolfy Life
Wolfy Life Օր առաջ
JoJo SpIdEr
Wolfy Life
Wolfy Life Օր առաջ
Albert: buff jojo buff jojo >:3 Me: heck yeah boi your the best
World_of _Disbear
World_of _Disbear Օր առաջ
Bruh albert is so rip 😳 like bruh
JJ squad boss
JJ squad boss Օր առաջ
Alberta/Albert: so yas jojo siwwwwaaasas. Me: stop it stop it get some help N OW
Lemon_Wolf 45
Lemon_Wolf 45 Օր առաջ
Albert makes jojo Siwa video Add is jojo siwa
Prixy Candy
Prixy Candy Օր առաջ
yes look at em biceps
Jazz Gaming kingdom
Jazz Gaming kingdom Օր առաջ
E
ᴍᴀʀᴋ ɪꜱ ʙᴏʀᴇᴅ
ᴍᴀʀᴋ ɪꜱ ʙᴏʀᴇᴅ Օր առաջ
a
Ţhę_Dööđ_hās_Føöd
Ţhę_Dööđ_hās_Føöd Օր առաջ
Everyone ignored the fact that albert look rlly buff with the jo jo shirt on
Ophelia Howling wolf
Ophelia Howling wolf Օր առաջ
OMG HIS ARM ARE! HIS BOD. man his girlfriend is LUCKYYYYY
TyroneB Gaming
TyroneB Gaming Օր առաջ
BUFF SIWA
II_KawaiiKookie roblox
II_KawaiiKookie roblox Օր առաջ
1:51 His arms are RIPPED
goat z
goat z Օր առաջ
WOW flamingo is buff cool!?!
Purple {}Among us{}
Purple {}Among us{} Օր առաջ
Rainbow man :D
Darkness4111 66
Darkness4111 66 Օր առաջ
Trample me
Narjis Fatima
Narjis Fatima Օր առաջ
me:throwing up! my bro asks why? i tell him because albert now is a jojo princess
Josh Gabriel Tejamo
Josh Gabriel Tejamo Օր առաջ
JOJO SIWA WORLD :> I PLAY THAT GAME AND I LOVE IT SO SO SO MUCH [MY FRIENDS: what's happening to josh.] [My other friend' joins Josh's what playing realized* OMG HOSH WE LOOK SO BOOTIFUL ] [ME SINGING* LOOK AT US WHERE THE BOOTIFUL CREATURE]
joaosilvagamer 84
joaosilvagamer 84 Օր առաջ
this is cool
Christina Ballentine
Christina Ballentine Օր առաջ
6×3. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa passageways
Diana Montiel
Diana Montiel Օր առաջ
I got to say,Albert has Told use many good fashion outfits! ^Edit^ “Why you guys given me like? :’>
Travis Febbo
Travis Febbo Օր առաջ
This is this is the only way I’m gonna
Heather Simmons
Heather Simmons 2 օր առաջ
Holy flip hes ripped
Laurinda Gomes
Laurinda Gomes 2 օր առաջ
I played that game yesterday
Bumblebee Gacha
Bumblebee Gacha 2 օր առաջ
You posted this on my birthday!
Δεσποινα Λεπτουργοπουλου
Δεσποινα Λεπτουργοπουλου 2 օր առաջ
your next video pls do it whith your gf😟
Jackeline Benitez Cantero
Jackeline Benitez Cantero 2 օր առաջ
Jojo siwa if she is wachin this plz dress up like albert
Aidan Louro
Aidan Louro 2 օր առաջ
His drip check it’s so good
Madelyn Smith
Madelyn Smith 2 օր առաջ
Oh my lord. Albert the shirt is way to small it's going to break.
Katelynn Herrera
Katelynn Herrera 2 օր առաջ
dam, jojo in roblox be looking like mr. eletric from sharkboy and lava girl lol
rainbow maja
rainbow maja 2 օր առաջ
I love how she calls Albert «Honey» Thats so cute!❤️
NaTasha Wigfall
NaTasha Wigfall 2 օր առաջ
When is your birthday
Abel Refasa
Abel Refasa 2 օր առաջ
Jojo golden weed
llama Lover
llama Lover 2 օր առաջ
I never knew Albert was RiPpEd
Asha Rafaqat
Asha Rafaqat 2 օր առաջ
I hate jojo swa
ChickenWingFaceMan
ChickenWingFaceMan 2 օր առաջ
bro you are bad at beatboxing... so bad... im very gooder than you... XDDDDDDDDDD LOLOL TTYUL YOY LEL BRB XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Winnie LEGENDS
Winnie LEGENDS 2 օր առաջ
Meep city oders: Blood gang, Crisp gang, etc Flamingo: Jojo Siwa drip lit
Mrs. Hypefit Kitchen
Mrs. Hypefit Kitchen 2 օր առաջ
Does flamingo have insecure body feelings well if hes reading this or you pls do also please support sonadrawzstuff for making me do this: Blsck,white,green or blue! Its boring being you. Flamingooooo. You dont need to change! Your pretty either way! Flamingooooo, if your multi color that cool to! You dont need to change it boting being the same flamingoooo if your multi color thats cool too!.. (it doesnt matter either your pretty or not god made you the way he loved you he imaged you in his mind so be greatfull and even if flamingo doesnt have insecure body feelings im just saying to the people that have them)
Frisk貓小王
Frisk貓小王 2 օր առաջ
Jojo siwa :(is bad jojo the joator:)
Alison holt
Alison holt 2 օր առաջ
ALBERT YOUR MUSCELS BRO
Aneesa De La Galleta - Gaming And Animating Sharing
Aneesa De La Galleta - Gaming And Animating Sharing 2 օր առաջ
2:34 don’t look at the left at night
Kangaroo Animations
Kangaroo Animations 2 օր առաջ
I bet when kristen and albert get married hes going to propose with a jojo ring
Skylynn Sunshine
Skylynn Sunshine 2 օր առաջ
BAHHAHA
Adrian Valdez
Adrian Valdez 2 օր առաջ
This is a JOJO reference
Cat Eeoow
Cat Eeoow 2 օր առաջ
Not me simping over his arms 😭
Sophia Spieker
Sophia Spieker 21 ժամ առաջ
BJSHAHHA
Sophia Spieker
Sophia Spieker 22 ժամ առաջ
FR
Commander Softie
Commander Softie 2 օր առաջ
Wow Alberts arms is S T R O N G
jasberrie
jasberrie 2 օր առաջ
“they ripped her scalp off” i died from that statement.
Chnook Thompson
Chnook Thompson 2 օր առաջ
Hi
Dominique Torres
Dominique Torres 2 օր առաջ
haha
Clxoudy XX
Clxoudy XX 3 օր առաջ
DANG HE GOT MUSCLES 💪 💪💪💪
Sayuri Rosa
Sayuri Rosa 3 օր առաջ
albert kinda buff lowkey- lmfao
Gacha_ Cookie
Gacha_ Cookie 3 օր առաջ
I think the dead man in the church is supposed to be Jesus
BlüBerii -3-
BlüBerii -3- 3 օր առաջ
OH MY GOD ALBERT YOU SLAYYYYYYYYYYYY ✨✨✨✨✨✨
Ripper Hawkeye
Ripper Hawkeye 3 օր առաջ
Lol I just remembered that one of the girls in my class sang the boomerang song but I didn't even notice cause I was just staring into the ceiling 🤣
Freddy the elf Cutie the elf and buddy the elf
Freddy the elf Cutie the elf and buddy the elf 3 օր առաջ
To be honest I didn't know he was buff lol😂
Landan Brown
Landan Brown 3 օր առաջ
Jojo spider
Lunas Adventures
Lunas Adventures 3 օր առաջ
🥰
Lunas Adventures
Lunas Adventures 3 օր առաջ
awwwwwwwwwwwwww
obama LOVES his kfc
obama LOVES his kfc 3 օր առաջ
3:40 *my dolls.*
eagles boy
eagles boy 3 օր առաջ
uh lol
TTVKaiPlayzBTW
TTVKaiPlayzBTW 3 օր առաջ
Can we take a moment to realise who made this If your still reading Real_KingBob ;-;
Normal Roblox games with disturbing thumbnails
10:44
Flamingo
Դիտումներ 4.1մլն
ROBLOX GERALD...
11:10
Flamingo
Դիտումներ 2.8մլն
I'm Done Making Good Videos
5:34
videogamedunkey
Դիտումներ 1.9մլն
Painting The World's Longest Phone Mural ($80,000)
14:11
Harry Styles - Golden - Behind the Scenes
3:00
HarryStylesVEVO
Դիտումներ 2.3մլն
Roblox DON'T TOUCH.
10:38
Flamingo
Դիտումներ 7մլն
I took a Roblox VR player's girlfriend away
08:57
Flamingo
Դիտումներ 6մլն
Albert plays MOVIE STAR PLANET
13:10
Flamingo
Դիտումներ 6մլն
Roblox obby's have gotten weird...
10:35
Flamingo
Դիտումներ 2.5մլն
AMONG US АНИМАЦИЯ
Самирумба
Դիտումներ 8
Normal Roblox games... but scary
08:02
Flamingo
Դիտումներ 2մլն
Roblox... it lurks...
21:24
Flamingo
Դիտումներ 9մլն
ROBLOX ROUTE 66...
13:23
Flamingo
Դիտումներ 5մլն
I'm Done Making Good Videos
5:34
videogamedunkey
Դիտումներ 1.9մլն
Painting The World's Longest Phone Mural ($80,000)
14:11
Harry Styles - Golden - Behind the Scenes
3:00
HarryStylesVEVO
Դիտումներ 2.3մլն
SEASON 5 MEMES (best season ever)
11:01
LazarBeam
Դիտումներ 6մլն
I met LazarBeam and kept insulting him...
14:07
TommyInnit
Դիտումներ 1.4մլն
Testing RARE MODS In Among Us.. (Hilarious)
25:15
Infinite
Դիտումներ 1.5մլն
DARK MATTER ULTRA is broken and so is my heart..
8:05
FaZe Jev
Դիտումներ 848հզր