WE'RE MOVING..FOR REAL THIS TIME

  Դիտումներ 714,934

Royal Family

Ամիս առաջ

LAST VIDEO:

*MAKE SURE OUR POST NOTIFICATIONS ARE TURNED ON*

MAKE SURE YOU LIKE, COMMENT, SHARE & SUBSCRIBE TO OUR AM-posts CHANNEL AND JOIN THE ROYAL FAMILY!!!

WATCH MORE VIDEOS!!!

FOLLOW US ;

Queen's Instagram: queennaija
Queen's Twitter: queennaija/
Queen's SnapChat: Queennaija

Clarence's Instagram: clarencenyc
Clarence's Twitter: clarencenyc/
Clarence's SnapChat: Clarencenyc

CJ's Instagram: official_chrisj

Legend's Instagram: iamlegendwhite

Business inquires: info@spicymanagement.com

Մեկնաբանություններ
Jaida Reynolds
Jaida Reynolds 2 ժամ առաջ
Nah u gotta which all the series of naruto
Renisha Royster
Renisha Royster 4 ժամ առաջ
💪🏾
Shelly Arteche
Shelly Arteche 8 ժամ առաջ
i feel like Queen should start a cooking series, teach me sum 😭😂
‘Theycrave_ Marieee
‘Theycrave_ Marieee Օր առաջ
Not the royal family liking the prince family comment but not nun of ours 😂.
‘Theycrave_ Marieee
‘Theycrave_ Marieee Օր առաջ
Not the royal family just liking the prince family comment but not ours 😂.
Dee Springer
Dee Springer Օր առաջ
I hope cj gets a real bed in this move that boy sleeping like a pretzel Queen bought a corvette an get buy her child a bed
Dee Springer
Dee Springer Օր առաջ
This bum talking like he had money when he met her Boy your money you hardly spend on her is because of her Beta bum males acting alpha
Alize Blue
Alize Blue 2 օր առաջ
Queen love the nails!! Awww CJ getting his big boy teeth!! Chicken Parm looks good for the 1st time!!
Iva89avital iva
Iva89avital iva 2 օր առաջ
👍🏻
Nariah. Hall41
Nariah. Hall41 3 օր առաջ
damn cj do better pushups than me to lmao thts sad lol I gotta do sets of five w my weak ass
Michelle Davila
Michelle Davila 3 օր առաջ
I like the fact that clare watches anime. Like when I saw him watching hunter x hunter I was like awww he likes or enjoys watching anime.
Jewell Bailey
Jewell Bailey 3 օր առաջ
I’m picky about my chicken too I hate big meat I just remember as a kid shit was not this big bro!
LEGENDARY ZAY
LEGENDARY ZAY 4 օր առաջ
Ephesians 3:20❤️ God is able to do exceedingly abundantly above all that we can ask or think of!
Kaitlyn Moebius
Kaitlyn Moebius 4 օր առաջ
Y’all are the only AM-postsrs i can watch anymore so genuine and pure vibes fr y’all be makin me laugh too
Thats Symphoni
Thats Symphoni 4 օր առաջ
Girl wtf CJ strong
lizzy a.
lizzy a. 4 օր առաջ
i can't wait for the new house tour🥺
Kae H.
Kae H. 5 օր առաջ
“This house is just skinny...it’s like MOD...if MOD was a house it would be this one” 😂😂😂😂😂 I’ve never heard a single person describe a house as skinny, I’m deeaaddd
Kae H.
Kae H. 5 օր առաջ
Queen girl you better start learning to clean up, although them kids just gonna mess the place right back up 😂😂😂
star cooper
star cooper 5 օր առաջ
Can't wait love you both
Jamika Graham
Jamika Graham 5 օր առաջ
Am I the only one who think Clarence would look good with blonde hair!!!! JUST THINK ABOUT..... WITH THE WAVES....... AND THE CUT 👩🏾‍⚖️👩🏾‍⚖️👩🏾‍⚖️
EMILIA
EMILIA 6 օր առաջ
We want a truth or drink part 2 from you both forreal💯🤣
Megan Ellison
Megan Ellison 6 օր առաջ
we miss y’all where y’all at 🥺😩😩😩😩
Kylia Walker
Kylia Walker 6 օր առաջ
Hi Royalty Family! My daughter Kali Rose LOVES queen naija and she’s only 3! She sings all the songs on your album! YES every last one lol, I had to buy your album on her iPad because she HAS to listen to it while at her dads house lol ... Can you PLEASE have Queen send her a happy birthday video?? She will be 4 on April 4th... her name is Kali Like “Cali” but with a K... PLEASEEEE I will be so grateful and it will literally make her day so special !!! I hope this works and any charge for this I will pay to see my baby happy 😭🥺❤️🙏🏾
TrillErik
TrillErik 7 օր առաջ
Am I trippin or does queen face look different
Khadijatou Faal
Khadijatou Faal 7 օր առաջ
plz post more vid plz
Yahjjf Hf
Yahjjf Hf 7 օր առաջ
Shape up ?? Bro he’s hair look fresh 😂he didn’t need that
Jayla Tomkinson
Jayla Tomkinson 7 օր առաջ
Y’all should get marryed
Tatiana Brooks
Tatiana Brooks 7 օր առաջ
Y’all use to b my favorite now since Queen drop her album y’all don’t post guess y’all was only using AM-posts for the fan base and now y’all gone smh
Vanessa Lynch
Vanessa Lynch 7 օր առաջ
Queen I been listening to ur music a lot lately! You truly have some serious talent that not many people have! I miss your guys’ videos , can’t wait for the next upload! Much 💕
lola cruz
lola cruz 8 օր առաջ
I absolutely love y’all! When my day is bad I just turn y’all on and watch! Y’all are a great couple and good role models!
CJ Kingdom
CJ Kingdom 8 օր առաջ
Awesome
Jasii Hr
Jasii Hr 8 օր առաջ
damn, Clarence that‘s how man nails should look like 👍🏽
imbadkid_layla MK life 4ever
imbadkid_layla MK life 4ever 8 օր առաջ
Perfect family
imbadkid_layla MK life 4ever
imbadkid_layla MK life 4ever 8 օր առաջ
Hey perfect house
maresha bellamy
maresha bellamy 8 օր առաջ
I really want queen to make a video with jazz
Devil Daddy_666
Devil Daddy_666 8 օր առաջ
Where Chris at
Teriaa White
Teriaa White 9 օր առաջ
Videos?
ToyRica Elliott
ToyRica Elliott 9 օր առաջ
what yall doing ? , i miss yall
aaarii.4nn4
aaarii.4nn4 9 օր առաջ
I think I seen Clarences barber on TikTok..
Tariq Dean
Tariq Dean 9 օր առաջ
Look what money make a couple do, POST for I get mad🤣
Areyoumad TV
Areyoumad TV 9 օր առաջ
But queen ain’t thin
Yaysmin Buckner
Yaysmin Buckner 9 օր առաջ
if you wanna watch the rest of hxh you have to go on crunch roll bc netflix don't got it also its sub not dub
TruthSeekr5000
TruthSeekr5000 9 օր առաջ
Dang where yall at though? Did they disband?
Harmony Hazel
Harmony Hazel 9 օր առաջ
🤗 Matthew5:6 Blessed are those who hunger and thirst for righteousness, for they shall be filled.🙌🏽
Harmony Hazel
Harmony Hazel 9 օր առաջ
The deeper the root the stronger the tree! Some trees provide healing, some shade, some fruit, and some beauty and no matter what kind of storm comes its way it stands because it's rooted deep. Get rooted in Christ, so you can be like one of those trees! You can bring beauty to an ugly situation, healing to the broken, shade to those who are in a heated place, and the Fruit of peace to those that are in a storm.
Jordan Gilchrist
Jordan Gilchrist 9 օր առաջ
U should make more cooking videos I loveee itttt🥺
Anjel Amor
Anjel Amor 10 օր առաջ
Dawg wtf are yall doing? Where tf the videos at?
Samantha Williams
Samantha Williams 10 օր առաջ
Hey Royal Family, miss y’all. Hope everything is going good.
rachelsvlogs
rachelsvlogs 10 օր առաջ
Nail cam but the nails blurry the whole time lol! Luv ya queen
Purity
Purity 10 օր առաջ
Hey guys! We're an Upcoming Family Channel❤️ Check us out! Recently pranked my bf that we were having another baby after just having a baby 😂
All Things Denise
All Things Denise 11 օր առաջ
Not me watching this again because y’all haven’t put out new videos lol 🖤🖤🖤🖤
Taneshia Johnson
Taneshia Johnson 3 օր առաջ
🤣🤣
Xuxita LaMulatika
Xuxita LaMulatika 11 օր առաջ
Yoooooo where the heck are yall
celebrity slideshows
celebrity slideshows 11 օր առաջ
I can't wait to see the house
Kimberly Weems
Kimberly Weems 11 օր առաջ
This dude lived in a basement and he says this house is skinny like Mod...REALLY! Dude is a whole user!
Makayla Amber
Makayla Amber 12 օր առաջ
“No one ever lived in it, no spirits” 👻 😂🤣🤣
Taqueela Hubbard
Taqueela Hubbard 13 օր առաջ
Hey y’all
deshay83 davis
deshay83 davis 13 օր առաջ
It's a shame that they dont even at least upload on their channel at twice a week like they told us they would.
Tʜᴇ Rᴇᴀʟ Bʟᴀsɪᴀɴ Mɪʟᴀɴɪ
Tʜᴇ Rᴇᴀʟ Bʟᴀsɪᴀɴ Mɪʟᴀɴɪ 2 օր առաջ
They have a life just like everyone else . Give them time , they would upload when they can 🤷‍♀️.
Naomi Jones
Naomi Jones 13 օր առաջ
SAUCE! SAUCE! SAUCE! You need more sauce girl. Think pasta. Nobody likes dry pasta and also make sure your sauce is flavorful but you did amazing for your first time. 😊
king auxxd
king auxxd 13 օր առաջ
Happy birthday cj
Rhonda Daniels
Rhonda Daniels 13 օր առաջ
When are y’all doing a new video
Marie Tucker
Marie Tucker 13 օր առաջ
Happy Birthday Christopher! 🎂🎉
Mark&Dani
Mark&Dani 14 օր առաջ
You guys inspire us so much!
LATRESHA SIMONE
LATRESHA SIMONE 15 օր առաջ
What do you use in your hair C?
chelsey kassa
chelsey kassa 15 օր առաջ
lol can someone fill me in - who’s mod?
S. Grant
S. Grant 15 օր առաջ
For the chicken breast thickness, wrap in plastic wrap and beat chicken until even, beat the thick side down to match the thin side, I use a rolling pin to beat it down
Brenda Mitchell
Brenda Mitchell 15 օր առաջ
Ookayy it's been 3 weeks we miss yall 😞🤨
Amaiya Ware
Amaiya Ware 16 օր առաջ
i just wish y’all would be more consistent
Michelle and Riley
Michelle and Riley 16 օր առաջ
You should do more cooking videos!!! Love you guys!
Rissa Maddox
Rissa Maddox 16 օր առաջ
Where is legend birthday vlog smh we see clare bear where is Legend we wanna see it his Birthday vlog
Dunnrite Products
Dunnrite Products 17 օր առաջ
Does your new place have a pool?
BryNaetion
BryNaetion 17 օր առաջ
Yes wooden spoon in the pot come through Queen
BryNaetion
BryNaetion 17 օր առաջ
Hit us with a cooking video queen
Khaila Shanike
Khaila Shanike 17 օր առաջ
I feel like they’re doing this because of dk4l
STXRMY ALMXGHTY
STXRMY ALMXGHTY 17 օր առաջ
I hate when people park hella close to me too bro 🤦🏽‍♂️
Tar Heel
Tar Heel 17 օր առաջ
Nice vlog ❣️
Kiya Marieee
Kiya Marieee 18 օր առաջ
I DIEDDDD when he said “if MOD was a house this would be him” lmaooooo nah you wrong 😂😂
Sierra Sumpter
Sierra Sumpter 18 օր առաջ
why does cj do push-ups better than me...🥲
Jordan Artis
Jordan Artis 18 օր առաջ
am-posts.info/list/2pSo1GOT2XuQbXI/video
FRZ Velo
FRZ Velo 19 օր առաջ
What’s crazy is that I got the same initials as clearance
Rissa Maddox
Rissa Maddox 19 օր առաջ
How y’all broke
Rissa Maddox
Rissa Maddox 19 օր առաջ
Where is legend Birthday party vlog
Rissa Maddox
Rissa Maddox 19 օր առաջ
Where is legend Birthday party videos
Wiinter Noelle
Wiinter Noelle 19 օր առաջ
I Love Them 💙
Jessica Blake
Jessica Blake 19 օր առաջ
Didn’t know Clare was a picky eater lol 🙄
Jessica Blake
Jessica Blake 19 օր առաջ
That’s true I hate watching repeated shows
Nukes Music
Nukes Music 19 օր առաջ
HUNTER X HUNTER 🔥🔥🔥🔥
Time well Spent
Time well Spent 19 օր առաջ
😂😂😂😂🤣
Ann Pollard
Ann Pollard 20 օր առաջ
Looks good
its NeakBaby
its NeakBaby 20 օր առաջ
Next Time , Tenderize the Chicken.
Francheska Richards
Francheska Richards 20 օր առաջ
Mann am so late I miss u guys was wondering what was going on with u guys but I miss u guys hope to see y’all vlog more again 🙏😊
Natacha Gomez
Natacha Gomez 21 օր առաջ
You need to watch bleach and some seven deadly sins
Sweetie
Sweetie 21 օր առաջ
Can y’all post a video?
Ne'Ira Smith
Ne'Ira Smith 21 օր առաջ
Damn... my dream car was a G wagon 😭
Ne'Ira Smith
Ne'Ira Smith 21 օր առաջ
Lol nobody: AM-postsrs: SO WE’RE MOVING
Suzan Tsebempe
Suzan Tsebempe 21 օր առաջ
Clare looks fire with the fresh cut
Nene B
Nene B 21 օր առաջ
Queen you should most definitely make a cooking channel😌💯
Vanesia Blake
Vanesia Blake 21 օր առաջ
We need vlogs what is up!!!?😭😢
contae hayes
contae hayes 22 օր առաջ
Thank GOD for Another Blessed day. & ask for forgiveness for all your sins & shortcomings. & pray before you eat. & pray before you go to sleep.
Joyful Family
Joyful Family 22 օր առաջ
You know, I’ve watched other girls on AM-posts and Queen hands down is so down to earth and real like most others seem kinda fake like they just aren’t their self or something. Queen does not care I love her for that.
Jordan Artis
Jordan Artis 18 օր առաջ
am-posts.info/list/2pSo1GOT2XuQbXI/video
Luyanda Dunjwa
Luyanda Dunjwa 22 օր առաջ
No spirits 😂🌚
Kayga Rhames
Kayga Rhames 22 օր առաջ
Where cj
TRUTH OR DRINK CHALLENGE..IT GOT LIT (VLOGMAS DAY 17)
28:30
Royal Family
Դիտումներ 1.4մլն
OUR BRAND NEW EMPTY HOUSE TOUR‼️
28:24
Royal Family
Դիտումներ 296հզր
NEW YEAR, NEW BABY.. 🤰🏽 | CRAZY STORY TIME 😱
19:43
Royal Family
Դիտումներ 1.3մլն
WE COOKED A FANCY DINNER TOGETHER! ( VLOGMAS DAY 13 )
19:14
Royal Family
Դիտումներ 526հզր
WE’RE MOVING… AGAIN?! | Life Update
18:26
All Things Adrienne
Դիտումներ 466հզր
BABY POWDER DOUGHNUT PRANK ON GIRLFRIEND (Vlogmas day 7)
19:24
Royal Family
Դիտումներ 782հզր
OUR LAST VIDEO!? | THE UNSEEN CHRISTMAS GIFTS (VLOGMAS 25)
27:43
Royal Family
Դիտումներ 578հզր
We’re Moving!? | Building Our Dream Home UPDATE
39:52
Vlogs By DK4L
Դիտումներ 1մլն
Тьму внутри меня - Мультики про танки
6:18
HomeAnimations - Мультики про танки
Դիտումներ 1.5մլն
ПЫТАЕМСЯ СТАТЬ парой из Pinterest за 24 ЧАСА
19:06
✅ в последний раз.
22:52
Данкар
Դիտումներ 1.7մլն