MEETING NATHALY’s PARENTS..

  Դիտումներ 334,135

Jacob Macias

5 ամիս առաջ

So it was Mama Cuevas’ birthday and I was invited to celebrate with Nat’s family.. So I met the fam! Watch to see how it went haha.
Nats channel: am-posts.info/cd/BAGtBjmMhfVUrv1Lc3Mdqw.html
Social Media:
jacobmacias_?igshid=1p4as6u0su637
vm.tiktok.com/J6qhDYt/
Twitter: jake2curly

Մեկնաբանություններ
Katherine Velasquez
Katherine Velasquez 2 օր առաջ
EEEEEEEEE
Bible Nerdie
Bible Nerdie 21 օր առաջ
you thought 50k likes was a lot and it got it's at 50 k rnnnn
51o. Sam
51o. Sam Ամիս առաջ
Not me watching your AM-posts videos at almost 3:00 in the morning
Mayra Zamudio
Mayra Zamudio Ամիս առաջ
Lol I luv how Jacob said to get 50k likes but he said nvm but the vid has 51k 😂
Brianna’s Journey
Brianna’s Journey Ամիս առաջ
eeeee when he said "cabeza" i thought of "the bigger tha cabeza, la mas que te besa" startt using thattt!! also i love you guys!
ALEXA HUERTA
ALEXA HUERTA 2 ամիս առաջ
🥺💖✨😂😭💔🖤🤍👀(^^)♥️❤️👄
Runa Yomozuki
Runa Yomozuki 2 ամիս առաջ
Not me watching all his videos again!
sarah howard
sarah howard 3 ամիս առաջ
Well nathaly you gotta kiss him, it has 51k likes!🤣🥺🥰
Juan Soto
Juan Soto 3 ամիս առաջ
Hi
GlacierX
GlacierX 3 ամիս առաջ
wtf i was so scared for my vato 😂
Mayra Sanchez
Mayra Sanchez 3 ամիս առաջ
you should do, ignoring nat for 24 hours, when you guys are togethherr
Kay1a
Kay1a 3 ամիս առաջ
Stop I love how he stopped and got her more flowers
Flor López
Flor López 4 ամիս առաջ
"Eee"
kennedy michener
kennedy michener 4 ամիս առաջ
POV: you don’t understand Spanish 😃👍🥲
Athena Campos
Athena Campos 4 ամիս առաջ
me laughing my butt off and i am suppose to be asleep
not your jubba Jubba
not your jubba Jubba 5 ամիս առաջ
Every video Jacob:"you look gooood" 😂😂
Yesenia Mairena
Yesenia Mairena 5 ամիս առաջ
Is he gay?? :/
Kayla Fonseca
Kayla Fonseca 5 ամիս առաջ
Nat ran faster than Jacob could say“you look gooood” 💀😭
Addison Reese
Addison Reese 5 ամիս առաջ
when he says EeeeEeeeEeEe
ToeCollector
ToeCollector 5 ամիս առաջ
dude ask for 30k likes and ends up with 51k "eeeeeeee"
Jose Cruz
Jose Cruz 5 ամիս առաջ
You got 51k likes
Jocelyn Chilel26
Jocelyn Chilel26 5 ամիս առաջ
Awwwwwwwwww 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰how cute u and nati
Denisse Rivas
Denisse Rivas 5 ամիս առաջ
50k we need the beso
Leonel Gomez
Leonel Gomez 5 ամիս առաջ
😂😂😂
A R
A R 5 ամիս առաջ
“Joaquin el chapo guzman” 😭
Diana Elizaaa
Diana Elizaaa 5 ամիս առաջ
He made it to 50k likes!!!💕🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Emma Madison
Emma Madison 5 ամիս առաջ
hun ive been looking at the likes ever since u posted it got 50k HAHAHHA YESSSSS LOOK AT THE LIKES
Liah_ Edits
Liah_ Edits 5 ամիս առաջ
Do you guys see the likes-
pr3ttyface.nessa12 ruiz
pr3ttyface.nessa12 ruiz 5 ամիս առաջ
AYYY 50k likes i wanna see that kiss
Devin Thomas
Devin Thomas 5 ամիս առաջ
when it hit 50,000 likes omg
Maria Hernandez
Maria Hernandez 5 ամիս առաջ
ayye you got the 50k you asked for
Daelene and francesca
Daelene and francesca 5 ամիս առաջ
i liked the video and subscribe and turn my post notfication bell on. i love u guys so much
Daelene and francesca
Daelene and francesca 5 ամիս առաջ
u guys are the best couple ever
brookebang
brookebang 5 ամիս առաջ
No one: Jacob every 5 minutes: "i WaS jUsT bUlLsHiTtInG" Also Jacob: "tHicCy NiCkEeE" Jacob- aGaIn- "Mama Cuevas" Ja- YALL ALREADY KNOW WHO- *hitting on Ricardo; stealing Ricardo from Edith*
Isabel Avila
Isabel Avila 5 ամիս առաջ
50K LIKES!!!!!!!🥳🥳🥳 20K MORE THAN THE GOAL 🥳🥳🥳
Shawntia Daley
Shawntia Daley 5 ամիս առաջ
the video got over 30K likes
Elizabeth Briones
Elizabeth Briones 5 ամիս առաջ
Jacob when u going to post another video of u and Nata
jennifer sauno
jennifer sauno 5 ամիս առաջ
no sabo kid
-durkioszn
-durkioszn 5 ամիս առաջ
it got 50k LMFAOOOO
brookebang
brookebang 5 ամիս առաջ
This video has 50K likes 😌😁
michii g
michii g 5 ամիս առաջ
THE KISSSSS IS HAPPENING !!
vanessa garcia
vanessa garcia 5 ամիս առաջ
he getting that kiss he already at 50k likes 😜
Kate Navas
Kate Navas 5 ամիս առաջ
Where the kiss at they said 30,000
Daisy
Daisy 5 ամիս առաջ
the fact that this video is at 50K likes rn
Kally 2.0
Kally 2.0 5 ամիս առաջ
ayo how many likes
Aurea Cruz
Aurea Cruz 5 ամիս առաջ
It did get do 50 this and likes
Bxby_anna 8136
Bxby_anna 8136 5 ամիս առաջ
Nat:*whispers* dumbass Ricardo: why u mad Nat: u almost threw me out the window dumbass Ricardo: the window is closed you dumbass Nat: then my nsik slmost broke😒 Jacob: ahahahaaa
Maribel Sesmas vlogs
Maribel Sesmas vlogs 5 ամիս առաջ
The video hit 50k and she said 30k
Ashley Sanchez
Ashley Sanchez 5 ամիս առաջ
are Jacob eyes blue?
desiree clobes
desiree clobes 5 ամիս առաջ
We almost at 50k!! We Betta see a kiss comin‼️✨
Adriana De La Torre
Adriana De La Torre 5 ամիս առաջ
“50k too much” yet the vid at 49k😭😭😭
Adriana De La Torre
Adriana De La Torre 5 ամիս առաջ
@Jacob Macias ofcccc and much love to you and nat 🥺🤍
Jacob Macias
Jacob Macias 5 ամիս առաջ
i know, i love y’all so muchhhh thank you
Karina
Karina 5 ամիս առաջ
Ayo it 41k likes..
Brandy Rodriguez
Brandy Rodriguez 5 ամիս առաջ
Their is more than watchu said
Caypow
Caypow 5 ամիս առաջ
Oh its over 30k likes so when is it gonna happen lmao
Karla Serrato
Karla Serrato 5 ամիս առաջ
You should do a video with nats where she meets da boyzzzz ( rango, Julian,and roy ) Plz love your content.
vanessa huinil
vanessa huinil 5 ամիս առաջ
They said at 30k nat is kissing Jacob it’s now at 49k
Joanna Miramontes
Joanna Miramontes 5 ամիս առաջ
There so cute together
Kiara Burgos
Kiara Burgos 5 ամիս առաջ
Jaacobooooooo you hit 49k eeeee
Aidin Hernandez
Aidin Hernandez 5 ամիս առաջ
Me waiting for the video he promised
Princ3sa Sanchez
Princ3sa Sanchez 5 ամիս առաջ
Nataly se pasa she says to many bad words
isabella O isabella O
isabella O isabella O 5 ամիս առաջ
Can you make another mukbang bros pleas!!?
Alyssa Ramirez
Alyssa Ramirez 5 ամիս առաջ
Jacob is the CEO if ¨ you look good ¨
Emily McConnell
Emily McConnell 5 ամիս առաջ
Oml his laugh when he rolls down the window 6:56
v’ynatee imani
v’ynatee imani 5 ամիս առաջ
the fact that he reached over 30k likes.
Josie Gonzalez
Josie Gonzalez 5 ամիս առաջ
Jacob: "She's so Pretty" Nat: "Fucking Dumbass"
Aremxelle
Aremxelle 5 ամիս առաջ
ITS OVER
Alexa Davis
Alexa Davis 5 ամիս առաջ
I love how he said 50,000, and it’s almost 50,000 and then they changed it to 30 and it’s past 30 it hasn’t happened (the kiss)
Lopez Jamie
Lopez Jamie 5 ամիս առաջ
30k 😏
Young_redrum32
Young_redrum32 5 ամիս առաջ
Yooo he got more than 30k 💀💀😂
Aylin Ramirez
Aylin Ramirez 5 ամիս առաջ
Mannn we They passed the 30k likes
Morgan Henry
Morgan Henry 5 ամիս առաջ
@Jacob Macias I fr wish all guys were like this!!!!! Like I must just be bad at picking them Y'all r sooo cute! Love both y'all channels!
Morgan Henry
Morgan Henry 5 ամիս առաջ
Awww you guys r soooo cute togetherrrrrrrr!!!!!!!
Ashley Stephanie
Ashley Stephanie 5 ամիս առաջ
No one gonna talk about how he got more than 30k likes 😳
Esmeralda C
Esmeralda C 5 ամիս առաջ
48K . BESO BESOO 🤣
Falak Falak
Falak Falak 5 ամիս առաջ
Where da kiss at ???
wendy lozano
wendy lozano 5 ամիս առաջ
okay but i know y’all see that 48k likes 👀. JUST SAYING
Krabby Patty
Krabby Patty 5 ամիս առաջ
The fact that you have more than 30k likes😏 I’m ready for that video 🤩
Krabby Patty
Krabby Patty 5 ամիս առաջ
SHIP💕💕💕
Chicken Nuggets
Chicken Nuggets 5 ամիս առաջ
48k likes EEEYY!!🎉🎉🎉🎉🎉🎉
Raven Wells
Raven Wells 5 ամիս առաջ
DO YALL DATE !
Angie.
Angie. 5 ամիս առաջ
New sub 👩🏽‍🦲.
JJJazzyBe Craze
JJJazzyBe Craze 5 ամիս առաջ
He’s like a really fun older brother or a really annoying younger brother mix LMAO SORRY
Jacob Macias
Jacob Macias 5 ամիս առաջ
😂😂😂😂😂😂
Amy S
Amy S 5 ամիս առաջ
There are more then 30k likes ‼️‼️
Leilani Joseph
Leilani Joseph 5 ամիս առաջ
48k!!!
maddie melendrez
maddie melendrez 5 ամիս առաջ
"47k likes"
Camila Kowalski
Camila Kowalski 5 ամիս առաջ
looks like yall kissing , nat gonna be gonna be mad asf LMAOOO
Evelyn C.
Evelyn C. 5 ամիս առաջ
Ur likes are st 47k🤭👀
skye roblox
skye roblox 5 ամիս առաջ
Ayy dude this went passed 21k and 30k so where that kiss at
Taylor Lashae
Taylor Lashae 5 ամիս առաջ
You’re laugh 😂 I love it😂😂😂😂
imbored
imbored 5 ամիս առաջ
you said 30k? well, it's 47k! we all expecting that kiss
Bre Hall
Bre Hall 5 ամիս առաջ
When he said “she so pretty” when he went to suprise her
Gacha Lily
Gacha Lily 5 ամիս առաջ
This video got more than 30 thousand so you know what nat had to do
caca
caca 5 ամիս առաջ
jacobbbbbb its at 47k likes, hwere the video.....we waiting
destiny valencia
destiny valencia 5 ամիս առաջ
YOU GOT ME SAYING "BRRR" LIKR RANDOMLY IN MY HOUSE . ILL BE WASHING DISHES AND ILL JUST BE LIKE "BRR" LOLLLL
Simplyy yami
Simplyy yami 5 ամիս առաջ
Jacob is a simp now 😂😭 but we love it 💜
Jason Villanueva
Jason Villanueva 5 ամիս առաջ
Dam he has 47k likes let’s go
Allison Hierro
Allison Hierro 5 ամիս առաջ
Ayy yes he got more than 30 k likes ahh ☺️
Jose Meza
Jose Meza 5 ամիս առաջ
40k likes baby
Kristina Lucas
Kristina Lucas 5 ամիս առաջ
30k likes yall kissin its happening sis
Kristina Lucas
Kristina Lucas 5 ամիս առաջ
Jacobs Hiding: Nat not knowing: Jacob: "shes so pretty" aweee goalss
Vanessa Sanchezz
Vanessa Sanchezz 12 օր առաջ
Fr
Mochiii
Mochiii 5 ամիս առաջ
FR tho
ItsHenny
ItsHenny 5 ամիս առաջ
Lmao why Jacob always tell Nat “You look goooooddddddddddd” !!!!!❤️ who else loves them 💜
NAT MET MY MOM! (she surprised me)
10:43
Jacob Macias
Դիտումներ 236հզր
OUR FIRST KISS!!
19:19
Jacob Macias
Դիտումներ 332հզր
Арсен Шахунц - С днем рождения!
3:33
Арсен Шахунц
Դիտումներ 317հզր
Vahe Soghomonyan - Qaxcra /NEW 2021/ PREMIERE
3:06
Vahe Soghomonyan
Դիտումներ 1.4մլն
Turning into a TAKUACHE
11:16
Jacob Macias
Դիտումներ 237հզր
FUNNIEST MUKBANG EVER
10:26
Jacob Macias
Դիտումներ 279հզր
ONE CHIP CHALLENGE ( I cried!)
11:04
Jacob Macias
Դիտումներ 167հզր
SURPRISING NATHALY WITH A SPOOKY BASKET!!!!
16:18
Jacob Macias
Դիտումներ 446հզր
TRUTH OR SMACK!
12:34
Jacob Macias
Դիտումներ 200հզր
A SCHOOL Day In My Life| Vlog (Chef J Cook)
16:06
Jacob Macias
Դիտումներ 125հզր
I Ordered Pizza And Tipped The House
13:02
MrBeast
Դիտումներ 72մլն
GIVING NAT HER XMAS GIFTS!! |1day until Christmas
13:29
Jacob Macias
Դիտումներ 254հզր
FUNNIEST VLOG/MUKBANG
12:41
Jacob Macias
Դիտումներ 239հզր
Арсен Шахунц - С днем рождения!
3:33
Арсен Шахунц
Դիտումներ 317հզր
Vahe Soghomonyan - Qaxcra /NEW 2021/ PREMIERE
3:06
Vahe Soghomonyan
Դիտումներ 1.4մլն
Богатая и бедная поменялись местами!
11:50
Astxacnund-Narine Voskanyan 2021
22:23
ASTXACNUND
Դիտումներ 82հզր
"Холостяк": 8 выпуск
1:15:09
Телеканал ТНТ
Դիտումներ 4.4մլն
Отгадываю ДЕШЕВЫЕ vs ДОРОГИЕ вещи!
15:04