Freedom Fan Mail EP.6 - Personal Attacks, Bald Eagle Speakers & James Actually Scared Me

  Դիտումներ 411,228

Cleetus2 McFarland

Ամիս առաջ

Good ol fan mail today! Welding for dummies?? Unreal...

Մեկնաբանություններ
Enrico
Enrico 10 օր առաջ
21:37 oh DAMN, nice!
Daniel Morski Jr
Daniel Morski Jr 13 օր առաջ
100% Clinton Co Crack. One pound of sugar a gallon. Ski is staple here.
Patrick M
Patrick M 21 օր առաջ
Cleetus needs to open his own mini Do It For Dale museum at the Freedom Factor that people can visit while attending events there. He can even dedicate a section of the museum to Ed, :)
Jacob Royal
Jacob Royal 22 օր առաջ
Whens the next fan mail my package will be there tomorrow
Aiden Pfleger
Aiden Pfleger 24 օր առաջ
You should put the horn on mulit
Deuce 96
Deuce 96 26 օր առաջ
You have a Dale Earnhardt collection from just one unboxing video
SaxdudeGCGT
SaxdudeGCGT 27 օր առաջ
Great idea showing the pups with the bald eagles! It's nice to see how the things will actually be used. Maybe show that more often?
Ken Alex
Ken Alex 27 օր առաջ
So I just saw this , 3 weeks after it was posted. Where do I get the "On the gas, off the grass" Tee shirt! This has been the motto at my house for 15yrs!!!!
Justin S.
Justin S. 28 օր առաջ
4:45 that sounds like a C130
Jeep 3377
Jeep 3377 28 օր առաջ
Buffalo mosh pit
Raul Rey
Raul Rey 28 օր առաջ
Cleetus looks like a young president Biden
FireLordCanti
FireLordCanti Ամիս առաջ
Mad Max ‘Cuda!
Robert Palmore
Robert Palmore Ամիս առաջ
I came here from Demolition Ranch video where you put a "small" upgrade to the El Chromino. You opened the "practice tree" 12:30 For half a second I was thinking "how the heck do you get a practice tree in such a small package" then I remembered this is a car channel. DOHHHH!!!!
Make Money Now
Make Money Now Ամիս առաջ
This video is worth watching! More of this, please!
TheDeafMonkeyof89
TheDeafMonkeyof89 Ամիս առաջ
Seems real interested in that book he doesn't need.
DaGrumpz
DaGrumpz Ամիս առաջ
Always love seeing Maddie she seems like such a genuinely happy person and seems to kinda infect everyone around when she is near. Legit this crew is goals for me at least, a great group of talented people doing what they love.
Zachary Farmer
Zachary Farmer Ամիս առաջ
Ski is good it has actual juice in it look at the label lol
Arnold Mcqueary
Arnold Mcqueary Ամիս առաջ
My local hobby shop has a dale Earnhardt rc car, with the chassis, controller and everything to make it run for like 424
back yard bois
back yard bois Ամիս առաջ
yes gopros can charge while filming
fictional25m
fictional25m Ամիս առաջ
cleetus needs to put a ring on it cleetus proposal style most of the other guys are married she fits you so well defiantly a keeper! the female fans be sending her fan mail!
Taylor Feist
Taylor Feist Ամիս առաջ
does she have her cdl? thats an absolute dump truck
TheDeafMonkeyof89
TheDeafMonkeyof89 Ամիս առաջ
You are not wrong my friend.
jeffrey fletcher
jeffrey fletcher Ամիս առաջ
You should make a small freedom fan mail museum at the freedom factory! It might sound silly but I think it would be sick if guests at the freedom factory could check out some of the coolest fan mail that’s been sent it. Some of the really unique items or thinks hand made by fans would be cool to have on display. And I’m sure the senders would be honored to have people enjoy the stuff they sent in.
matt strine
matt strine Ամիս առաջ
What about a fan mail museum at the freedom factory.
Petranilla14
Petranilla14 Ամիս առաջ
opens mail with razorblades Fan gives them proper devices to open mail. Goes back using razor blades.
MrCarnutbill67
MrCarnutbill67 Ամիս առաջ
Maddie is the cutest thing ever. She just fits right in. I hope it works out for both of you.
dylan freeman
dylan freeman Ամիս առաջ
anyone else see the thing come out of no where at 11.55 in the video?
Sean R
Sean R Ամիս առաջ
You never realize how tall Cleetus is, till Maddie stands next to him.
TheDeafMonkeyof89
TheDeafMonkeyof89 Ամիս առաջ
When he was on demo ranches channel he made Matt look small.
tom peaker
tom peaker Ամիս առաջ
Y'all need to put a mic on the table and do a sound clap or some shit or get James to come to the camera. Can't have the audio loud enough to hear you all and not wake everyone on my street up when a plane comes over 😂
Your Mother should of swallowed
Your Mother should of swallowed Ամիս առաջ
The Eagle Scream horn needs to be connected to the scramble button on something.
hobman
hobman 29 օր առաջ
You mean the Hawk scream.....lol
Jordan Scheurer
Jordan Scheurer Ամիս առաջ
RIP headphone users lol
Tim Miller
Tim Miller Ամիս առաջ
im liking this only for the dog action we got
Devin Rosa
Devin Rosa Ամիս առաջ
That mt dew sauce is special you cant buy it they only sent it to a few hand picked youtubers
Shaun
Shaun Ամիս առաջ
c'mon man??? proceeds to read book ..
The Architect
The Architect Ամիս առաջ
Man I’ve gotta put that on Leroy bald eagle piercing sound’
welleyt
welleyt Ամիս առաջ
What happened to Cooper!??
Earl P
Earl P Ամիս առաջ
I like the wireframe leroy shirt neat stuff
Patrick Campbell
Patrick Campbell Ամիս առաջ
You guys got the better razors and didn’t use them
Dwayne Napper
Dwayne Napper Ամիս առաջ
Ski pop.
Cybetron_ 3000
Cybetron_ 3000 Ամիս առաջ
Connect the bald eagle sound to the nitrous button!!!! In one of cars!!
Berto Castro
Berto Castro Ամիս առաջ
PEOPLE LOVE YOU bro
john bender
john bender Ամիս առաջ
anyone see the little blue box moving forward at 11:55 I know it's the wind but still looks a little freakish
Brian House
Brian House Ամիս առաջ
for a hat on toast it would be cool to have a eagle
Brian House
Brian House Ամիս առաջ
bro yall gotta do the gummy bear please
exudos666
exudos666 Ամիս առաջ
opens mail with safer knifes ..... continues using razor blades LOL
Walter K
Walter K Ամիս առաջ
That girl is a keeper Mr Cleetus
Hytrophic
Hytrophic Ամիս առաջ
wire the horn in with the scramble button
boosted 707
boosted 707 Ամիս առաջ
What is moving on the floor at 11:53 in the video 📸
marco Gonzalez
marco Gonzalez Ամիս առաջ
Does anyone know his p.o box address
evil rooster
evil rooster Ամիս առաջ
i feel like everyone missed the blokes name with the knives scott hand guarder lol
CrosterEdits
CrosterEdits Ամիս առաջ
Did nobody notice the small rc car driving up to cleetus from that door in the back???
Ohio Living
Ohio Living Ամիս առաջ
Yoga Pants for the Win!
Dayashankar Maharaj
Dayashankar Maharaj Ամիս առաջ
What an intro lol " Yeah, its still got some silicone from the breast implants on the lens" 😂🤣😂
Devon Meredith
Devon Meredith Ամիս առաջ
Gets Milwaukee box cutters... still uses a bare razor blade
Cycle9568
Cycle9568 Ամիս առաջ
You will need a Dale Earnhardt section at the FF.
Daddy Gamez
Daddy Gamez Ամիս առաջ
drums rockin and some mean guitar rips : James instantly fired up and started gettin wild haha never seen that side of james haha thats great
K Walker
K Walker Ամիս առաջ
@mountaindew sponsor my boy cleetus
mobilizedorb438
mobilizedorb438 Ամիս առաջ
Rc car face at the freedom factory? Have leroy or ruby be the pace car with an army of rc cars behind them
Glenn Thomas
Glenn Thomas Ամիս առաջ
"Florida Man Shop"!! Gets some Milwaukee box cutters near the beginning of the 'fan mail seg' and continues to use the ole "slice your thumb open" razor blades the whole reEst of the segment. "COME ON MAN"!! Where's the OSHA inspector?
Jason Csullog
Jason Csullog Ամիս առաջ
Is there a way you can hook the horn up to activate AFTER you release the transbrake so it just "SCREAMS" down the run? Would be epic!
Politically Motivated
Politically Motivated Ամիս առաջ
16:41 "I'm nervous, its my first time." Press x for doubt.
kleetus92
kleetus92 Ամիս առաջ
I like how you guys got 3 new safety knives, and you're still using the razor blades! LOL
CRAWFORDx96
CRAWFORDx96 Ամիս առաջ
*Gets a package of razor blade holders* *Continues to cut with a bare razor*
Erasernz
Erasernz Ամիս առաջ
Man if i was the guy that sent in 4 things to open boxes and they still kept using the razor blades i would be so tilted LOL!
Andrew Murray
Andrew Murray Ամիս առաջ
i saw that too mate, I mean, they want to cut themselves ?
Derp Ataur
Derp Ataur Ամիս առաջ
One internet point for the person who bought that "Welding for Dummies" book.
Ova318
Ova318 Ամիս առաջ
The welding for dummies guy is MVP haha
kyle kinter
kyle kinter Ամիս առաջ
Those socks from darn tough are guaranteed for life wear them out you get a new set free!
Jason Ross
Jason Ross Ամիս առաջ
love how you get razors but still use the bare razor to still open stuff lol
Car Wash Adam Cooper
Car Wash Adam Cooper Ամիս առաջ
I want a "get the toolbox" button! That's freaking funny 🤣🤣
redsplatr gaming
redsplatr gaming Ամիս առաջ
*gets box cutter* *continues to use bare razor blades*
Mark Benander
Mark Benander Ամիս առաջ
You really want that horn to work run nitrous through it. Lol
Mark Benander
Mark Benander Ամիս առաջ
I am not going to lie, I could you a book like that. I do OK with my Miller mig 211 welder, but I have a Miller Syncrowave 250 and do not have a clue of how to use it, got it in a package deal so I figure some day with the help of AM-posts I will learn how to use it. Fingers crossed.
h34evr
h34evr Ամիս առաջ
Whats up with cleet and especially james telling maddie to get back to work.. take it easy on her geez
Adam Scholl
Adam Scholl Ամիս առաջ
She's a keeper. You better lock that shit up quick o
David Daily
David Daily Ամիս առաջ
Hell yeah Ski! Hyper regionalized soda from the Midwest, I think under the RC umbrella. You gotta get some Grippos BBQ chips to go with it.
KaoticFdr1
KaoticFdr1 Ամիս առաջ
I'm drinking a SKI as I watch this video. We call it Westside Water
Robert Mcmiilan
Robert Mcmiilan Ամիս առաջ
Idiot lol
Robert Mcmiilan
Robert Mcmiilan Ամիս առաջ
I love the idiot
Jon Campion
Jon Campion Ամիս առաջ
First and hopefully last. Go back to filling merch orders!
Mike Banks
Mike Banks Ամիս առաջ
Welds Lol! Pretty just a bonus. The capabilities then ride are most important! Applies to other important parts of life also. Have a great day!
Julmaine White
Julmaine White Ամիս առաջ
I hate seeing a 3rd guy and its not coop
Doug Tond
Doug Tond Ամիս առաջ
That's what she said.
Robert Miller
Robert Miller Ամիս առաջ
Maddie needs to ALWAYS help with fanmail. She is more excited about it than you guys. Almost potato like you guys are. 😆😆🤣
Remy Ché
Remy Ché Ամիս առաջ
LOL id sell all the fan mail in the gift shop at the ff
len walas
len walas Ամիս առաջ
Why is it people are sending non stop gifts to guys that are making a killing on you tube. I don't understand that. Like these guys need anymore stuff
Life of the Don
Life of the Don Ամիս առաջ
@11:50 anyone notice something weird happened
Jay AR
Jay AR Ամիս առաջ
Moutian Dew collection and Dale Museum at the Freedom factory? Whats better than writing that off on taxes?
Matthew Blunt
Matthew Blunt Ամիս առաջ
11:55 what the hell is that thing scooting across the floor????
Rod Pasichnyk
Rod Pasichnyk Ամիս առաջ
11:55, gets box cutters for everyone, continues to use unsafe razor blades, hmmmmm?
skibumm47
skibumm47 Ամիս առաջ
Do the lambo, but only if it has less rolling resistance than the Tesla🙈
jorgey4
jorgey4 Ամիս առաջ
if i order a shirt can i get the welding for dummies book as a bonus?
nsrvtca
nsrvtca Ամիս առաջ
Didn’t sponsor us. Why would Mountain Dew give up the free advertising. 😝
Logan YouTube
Logan YouTube Ամիս առաջ
The bald eagle horn needs to be wired to the nitrous button!!!!!
pomeroy82
pomeroy82 Ամիս առաջ
Please hook that bald eagle screech to your boost reference signal on Leroy so she sings on full bossy down the track!
William Stamper
William Stamper Ամիս առաջ
The mechanic wamts tl watch you mmne tnkd Im aii in matter.hke Im ready now to play tunes for m honey...i want you part of everhting snd get a tingle from you
Esper Husky
Esper Husky Ամիս առաջ
That needs go be the panic button in Leroy lol
Nicholas Huebsch
Nicholas Huebsch Ամիս առաջ
14:58.....girl squeals! the best!
tspectuning
tspectuning Ամիս առաջ
11:54 wtf lol
Michael Ele
Michael Ele Ամիս առաջ
I like how y'all just got Milwaukee razors and are still using the blades
CanIKixIt
CanIKixIt Ամիս առաջ
CLEETER! 👀Look at the behind on that woman 🤐 Respect
Timmy Reeves
Timmy Reeves Ամիս առաջ
22.30 cyber strike Got another subscription
Jjay1979
Jjay1979 Ամիս առաջ
he seen you welding the boat together lmao!
Freedom Fan Mail EP.1 - LEGO Leroy Engine, NOS Baby, Holley Toys
1:25:30
Cleetus2 McFarland
Դիտումներ 1.1մլն
Sargis Avetisyan - Arev darna im gishere (Official Music 2021)
3:41
Sargis Avetisyan OFFICIAL
Դիտումներ 314հզր
Xabkanq /Խաբկանք- Episode 136
30:11
USARMENIA
Դիտումներ 233հզր
Saro Tovmasyan  - Mam Jan
4:23
Saro Tovmasyan
Դիտումներ 115հզր
Freedom Fan Mail EP.5 - BOAT LOAD of Car Parts and Random Items!
35:28
Cleetus2 McFarland
Դիտումներ 359հզր
Stole My Crew Chief's Truck, Then Gave Him the ULTIMATE SURPRISE!!!!
16:37
Dreams Never Die! 40+ lbs of Boost
33:28
PFI Speed
Դիտումներ 153հզր
Take a Flight Through the Freedom Factory... (extremely soothing)
04:08
Cleetus2 McFarland
Դիտումներ 67հզր
Mullet El Camino Build Episode 9, Downpipes, Wastegate Pipes and more!
23:01
KSR Performance & Fabrication
Դիտումներ 168հզր
I Bought a GIGANTIC Mud Truck and It FREAKING RIPS!!!
16:50
Cleetus McFarland
Դիտումներ 1.3մլն
Sargis Avetisyan - Arev darna im gishere (Official Music 2021)
3:41
Sargis Avetisyan OFFICIAL
Դիտումներ 314հզր
Xabkanq /Խաբկանք- Episode 136
30:11
USARMENIA
Դիտումներ 233հզր
Saro Tovmasyan  - Mam Jan
4:23
Saro Tovmasyan
Դիտումներ 115հզր
Yana Hovhannisyan - Merci
3:43
DuetroStudio
Դիտումներ 190հզր
Sevak - Du es im hogin
3:56
Sevak
Դիտումներ 750հզր
МЕНЯЕМСЯ ТЕЛАМИ Впервые с Дерелом
31:31
Алёна Венум
Դիտումներ 1.2մլն