Only Eating Recommended Serving Sizes for a Day! (IMPOSSIBLE 24 HOUR FOOD CHALLENGE)

  Դիտումներ 2,606,556

blndsundoll4mj

Տարի առաջ

I'll be in Charlotte, NC Saturday Sept 7 and Atlanta, GA Sunday Sept 8 TICKETS HERE www.TheHeartbreakTour.com
my new ig @disposemeliketrish
instagram @trishapaytas
SECOND VLOG CHANNEL am-posts.info
get a special glitter box from me to you!
www.GlitterTrishBox.com
PODCAST www.TrishAfterDark.com

Մեկնաբանություններ
Anjaleena
Anjaleena 2 օր առաջ
what happened to lunch
sophiaxxmoyer
sophiaxxmoyer 2 օր առաջ
OK but WHO EATS JUST THE MARSHMALLOWS AND NOT THE CEREAL, definitely not me😂
Alexis Papineau
Alexis Papineau 2 օր առաջ
Omfg her face is so cringe at that part Was SO CRINGE THIS IS HER FACE😮😣🙄
David Valencia
David Valencia 2 օր առաջ
Anybody here in 2021
Emma Bass
Emma Bass 2 օր առաջ
why is half the video of her eating in silence haha
madelyn
madelyn 2 օր առաջ
the fact that she called doritos potato chips triggers me
C
C 3 օր առաջ
Recommend food sizes is impossible? Guess I’ve been living the impossible
N Deniz M
N Deniz M 4 օր առաջ
trish looks so skinny here ngl omg
Beverly Fuerte
Beverly Fuerte 4 օր առաջ
Literally relearned math in this
Interstellar Gaming
Interstellar Gaming 5 օր առաջ
NO LUNCH??? NOOO LUNCH???!!!!
Emmanuel Ramirez
Emmanuel Ramirez 5 օր առաջ
you inspired me to do this
Jak AJ
Jak AJ 5 օր առաջ
I love how she never cuts or edits barely anything
Wolfieisscottish Roblox
Wolfieisscottish Roblox 6 օր առաջ
........ why was this in on my recommendations
Ixi Urios
Ixi Urios 6 օր առաջ
'I'm gonna' be so skinny today' Literally me when going to the gym for 1 day
LunarWasNeverHere
LunarWasNeverHere 7 օր առաջ
im in 4th grade and trisha taught me how to understand fractions under a minute
Raegyn L.
Raegyn L. 7 օր առաջ
i really just sat and watched someone eat
R. G.
R. G. 7 օր առաջ
Love, these are normal portions. Not small portions. And if youre trying to be healthy, why not pick, ya know, more nutricious more slow release foods?
lilcheese killer
lilcheese killer 7 օր առաջ
its not that difficult to eat only serving sizes coming from someone who suffered from binge eating disorder and still has problems with it, plus u can eat more of different things without eating too much during the day
Saihara sho
Saihara sho 8 օր առաջ
Dang trish really make a original vid without any editing OMG
Sam Swanson
Sam Swanson 8 օր առաջ
All she ate was cereal, a few chips and then dinner? I'd be starving.
Sam Swanson
Sam Swanson 8 օր առաջ
How she does cereal is so bizarre.
Sona Pisova
Sona Pisova 8 օր առաջ
trisha eat some vegetables for the love of god
Carlos Venegas
Carlos Venegas 8 օր առաջ
Stephanie soo?
mira khatib
mira khatib 9 օր առաջ
The milk / cereal ratio is so wrong
asia rogers
asia rogers 9 օր առաջ
That’s how much I eat normally tho
GeMmA cUrRaN
GeMmA cUrRaN 10 օր առաջ
“Eating healthy” Has lucky charms for breakfast Has Doritos for lunch Has takeaway for dinner (No hate to Trish I just find this funny 😂)
jennifer cox
jennifer cox 10 օր առաջ
12:49 that’s a good portion size to me
Sarah Rabjerg
Sarah Rabjerg 10 օր առաջ
WHY DO YOU EAT CHIPS LIKE THAT?!
rat gaming
rat gaming 10 օր առաջ
are u trans?
Yasmine Kemmou
Yasmine Kemmou 11 օր առաջ
why does she eat doritos like that wtf
Izzy Koch
Izzy Koch 11 օր առաջ
plz chew with your mouth shut and stop making those chomp sound when you chew 🤢🖐🏻
Hannah Grace
Hannah Grace 12 օր առաջ
Not gonna lie she is really good at math.
TiktokMashups xo
TiktokMashups xo 12 օր առաջ
Suggestion: 12 chips Me: Twelve chi- *eats 12* im not satisfied *Eats rest of the bag*
Mia Hi
Mia Hi 12 օր առաջ
The way she eats hurts my ears
UncleTea
UncleTea 12 օր առաջ
Her little chicken bowls are so cute 😂😂👋
Erin MacMahon
Erin MacMahon 12 օր առաջ
“i know ppl get rlly triggered when you leave like a mess or something on the counter” yes we do trish and we appreciate you cleaning it up😌 love you
Jessica Erin
Jessica Erin 12 օր առաջ
When she poured the cereal and said “I usually fill my cereal at the top of the bowl” like me too sis 😂😂
Jessica’s Vlogs xox
Jessica’s Vlogs xox 12 օր առաջ
Who else is watching this in 2021 ??
Angelique Riley
Angelique Riley 13 օր առաջ
PLEASE💀🖐 WHEN SHE WAS POSING FOR THE THUMBNAIL
Emma North
Emma North 13 օր առաջ
im not gonna lie.........smacks.....................there is actually a lot
Y&k Nation
Y&k Nation 13 օր առաջ
This is my first time ever watching one of her AM-posts videos.
kallie tiller
kallie tiller 13 օր առաջ
is no one going to talk about the fact that she call a dorito a potato chip
Megan Grace
Megan Grace 13 օր առաջ
“I can’t even eat a potato chip correctly” lol it was a corn chip
Jaquelin Beltran
Jaquelin Beltran 13 օր առաջ
Howwwwww do you do thissssssss 😩🤚🏽
Val Doubell
Val Doubell 14 օր առաջ
it's a love hate relationship with you luv 😭❤️
kodzuken
kodzuken 14 օր առաջ
ITS HILARIOUS WHEN SHE DOESNT CUT THE PART WHEN SHES DOING THE THUMBNAIL
Kay Knofi
Kay Knofi 14 օր առաջ
325 cals of the rigatoni is a SCAm she could've ate way more
The DestinyShow
The DestinyShow 14 օր առաջ
*barely pours milk* “ I think that’s a good serving size 😭.
Storm Shaffer
Storm Shaffer 14 օր առաջ
I would be starving, like I'm not chunky but I eat a lottt. I would definitely cheat on this challenge
kacie
kacie 14 օր առաջ
the lack of editing is KILLING MEWJKFSHGS
Beni O'Hea
Beni O'Hea 14 օր առաջ
Did anyone else notice that like 80% of her lip smacking is fake?
Alondra Morel
Alondra Morel 14 օր առաջ
Can Trisha do a second part to this
Stella O'Neill
Stella O'Neill 14 օր առաջ
so much of this video was just chewing
SiennaVlogs
SiennaVlogs 14 օր առաջ
Her taking the thumb nails like: 💁‍♀️🫕👀🙄🍜
Ruby Mirbagheri
Ruby Mirbagheri 15 օր առաջ
Can someone explain her channel name plssss
Ayo Squadcheckkk
Ayo Squadcheckkk 15 օր առաջ
I LOVE U
Ayo Squadcheckkk
Ayo Squadcheckkk 15 օր առաջ
Baby u eat so fastttt😩
Madalyn Sims
Madalyn Sims 15 օր առաջ
12:52 *stops to take thumbnail that she doesn’t even use*
Sarah Intidam
Sarah Intidam 15 օր առաջ
Why would you lose weight you ate a bunch of carbs and sugar 🤣
Sarah Intidam
Sarah Intidam 15 օր առաջ
I’m eating healthy! *eats lucky charms” I love you trash 🤣
Reana K
Reana K 15 օր առաջ
Can we just acknowledge how amazing her duck bowl is?!
Lyla Wilb
Lyla Wilb 15 օր առաջ
I LOVE TRISHAY SHES SO ICONIC-
Liv
Liv 15 օր առաջ
HELP TRISH U NEED AN EDITOR
zara
zara 15 օր առաջ
Queen of picking up lucky charms from the floor
Sydney Rhodes
Sydney Rhodes 15 օր առաջ
did she just called a dorito a potato chip.
Elenis Barrios
Elenis Barrios 16 օր առաջ
My day was horrible until I got this on my recommended 😭🙏🏼
c h e r r y c o l a
c h e r r y c o l a 8 օր առաջ
Sammee bro i love trisha tbh
Mohamed fawzy
Mohamed fawzy 16 օր առաջ
If they don't want us to eat that .uch ,they shouldn't serve us that much
C J
C J 16 օր առաջ
Omg when she was making faces for the thumbnail and then started eating as if nothing happened. She's so funny omg😂😂😂😂 I can't 😂😂😂😂😂
stella weinbrenner
stella weinbrenner 16 օր առաջ
i love u trish u always make me smile
mia__tpwk
mia__tpwk 16 օր առաջ
love how she does 2 intros, doesnt cute it out and is also in a towel😭
Genevieve Rich
Genevieve Rich 16 օր առաջ
Trish: *drops Dorito, AHHHH oh crap I just dropped a potato chip-
abi dominick
abi dominick 16 օր առաջ
Because, yanno, math.
Jimwell Santos Villafuerte
Jimwell Santos Villafuerte 16 օր առաջ
12:53 is she posing for the thumbnail?
Donkieboi
Donkieboi 16 օր առաջ
Freak
gummy bear
gummy bear 17 օր առաջ
I STARTED CRYING WHEN SHE STARTED TO TAKE THE THUMBNAIL WITHOUT EVEN TELLING US AND SHE JUST STARTED MAKING FACIAL EXPRESSIONS AND DIDN'T EVEN CUT IT OUT HAHA
Morgan !
Morgan ! 17 օր առաջ
when she said buco de peppo o was like girll their small portion feeds 6 ppl
Lilya Davis
Lilya Davis 17 օր առաջ
HER POSING FOR THE THUMNAIL IS KILLING ME
Lilya Davis
Lilya Davis 17 օր առաջ
Lunch????
natalie jones
natalie jones 17 օր առաջ
It’s not a potato chip it’s a corn chip
Jazzmin Garcia
Jazzmin Garcia 17 օր առաջ
Why she chew her cereal like that though
MIA
MIA 17 օր առաջ
AM-posts recommended me this a year later lol 😂
Isabilita
Isabilita 17 օր առաջ
Literally the laziest AM-posts I’ve ever watched, she don’t edit her videos she just be putting her clips together🤣
Alexa
Alexa 18 օր առաջ
Is this trishas channel?
Jacob Lugo
Jacob Lugo 18 օր առաջ
i'm watching this a year and a half late but this made me want lucky charms so bad
Harper -_-
Harper -_- 18 օր առաջ
I love how she put "IMPOSSIBLE 24 HOUR FOOD CHALLENGE" in de title
Mora Salib
Mora Salib 18 օր առաջ
😂
Abby
Abby 18 օր առաջ
Chew with your damn mouth closed lady yuck
Austin Platt
Austin Platt 19 օր առաջ
Cereal is not a complete breakfast
Haley Santiago
Haley Santiago 19 օր առաջ
i seen this video like 3 times but i’ll still gonna watch again
PlantPerson
PlantPerson 19 օր առաջ
Idk why I clicked on this video in the first place but I left my phone on my bed for a few hours while I watched Harry Potter(it was in tv so I figured I’d watch it while I could) and I came back and it took a good while to figure out why Trisha was on my phone.
Abbey.lynn.18
Abbey.lynn.18 19 օր առաջ
Anyone else just wondering why she’s in a towel😂
Madara Prikule
Madara Prikule 19 օր առաջ
I love when she dropped a dorito and said that its a potatoe chip😂
frutsahl
frutsahl 20 օր առաջ
SHE LOOKIN REAL SKINNY TODAYY 😝😝😘😘🥰🥰💅💅
Samantha Wimberly
Samantha Wimberly 20 օր առաջ
Trisha: “how do I not know how to eat a potato chip?” Trisha: *proceeds to eat CORN chip* 😂😂
cammy nanian
cammy nanian 20 օր առաջ
i love the raw footage of her posing for the thumbnail
Anik Tabor
Anik Tabor 20 օր առաջ
ugh i love these videos but sometimes the food is triggering :( :( now I want to eat baked ziti
moon
moon 20 օր առաջ
i love her little chicken bowl 🐥
Jassen Veniz
Jassen Veniz 21 օր առաջ
AM-posts:let's recommend this for 1 year
Emily Crowley
Emily Crowley 21 օր առաջ
the way she left the thumbnail pose in and just went on like nothing happened i’m gonna cry 😭
Cathryn Barrette
Cathryn Barrette 21 օր առաջ
Is no one gonna talk about how she was wearing a towel in the beginning
S m
S m 22 օր առաջ
her making the thumbnail with not context
my last meal if I was on death row... MUKBANG! lol
49:43
blndsundoll4mj
Դիտումներ 2.4մլն
Miyagi & Andy Panda - Патрон (Official Audio)
3:45
Christine Pepelyan - Qani Kam
4:34
Christine Pepelyan
Դիտումներ 479հզր
NEW || Sirusho - First Time (Official Music Video)
3:29
Sirusho
Դիտումներ 81հզր
I only ate Instant Ramen for 7 days straight
23:50
Naomi Jon
Դիտումներ 1.2մլն
Letting The Person in FRONT of Me DECIDE What I Eat For 24 Hours
31:30
DRUNK GET READY WITH ME: KYLIE AND KENDALL
16:05
Kylie Jenner
Դիտումներ 15մլն
FAST FOOD BREAKFAST TASTE TEST
21:18
emma chamberlain
Դիտումներ 4մլն
THE 100,000 CALORIE CHALLENGE!
58:31
ErikTheElectric
Դիտումներ 12մլն
DRIVE THRU FAIR FOOD (CHEESE FRIES, TURKEY LEGS, FRIED OREOS, ETC)
48:29
ALONE IN NEW YORK
17:35
emma chamberlain
Դիտումներ 4.5մլն
SWITCHING LIVES WITH TRISHA PAYTAS
34:15
shane
Դիտումներ 29մլն
WHAT I EAT IN A DAY TO LOSE WEIGHT!
36:17
blndsundoll4mj
Դիտումներ 2.6մլն
Cooking With Trish - Baked Ziti
25:14
blndsundoll4mj
Դիտումներ 570հզր
Miyagi & Andy Panda - Патрон (Official Audio)
3:45
Christine Pepelyan - Qani Kam
4:34
Christine Pepelyan
Դիտումներ 479հզր
NEW || Sirusho - First Time (Official Music Video)
3:29
Sirusho
Դիտումներ 81հզր
SOS-i LOS-y /Սոսի Լոսը  - Episode 5
24:55
USARMENIA
Դիտումներ 270հզր
CHRISTINA YEGHOYAN - USHQ U MITQS DU ES
4:23
Christina Yeghoyan
Դիտումներ 194հզր
Rubi - Siro kino
2:51
RAH MEDIA
Դիտումներ 177հզր