Մեկնաբանություններ
Life of Kodak
Life of Kodak 21 ժամ առաջ
LMAO Al the real Jerky, looking at that pic
Joseph Brown
Joseph Brown 21 ժամ առաջ
boss life
dj kaaz
dj kaaz 21 ժամ առաջ
Cj. You coming to Daytona For Jeep Week Next year? Would love to see the trackhawk out there. Much love broh keep doing ya thang 💯💥💥
2slick 392
2slick 392 22 ժամ առաջ
There more then 2000 now :/
Marcus Jones
Marcus Jones 22 ժամ առաջ
Big moves 32 gang 🤘🏽🤘🏽🤘🏽
Marcus Jones
Marcus Jones 22 ժամ առաջ
32 gang killing the game 🤘🏽🤘🏽🤘🏽🤘🏽
Marcus Jones
Marcus Jones 22 ժամ առաջ
Make big moves 32 gang
Marcus Jones
Marcus Jones 22 ժամ առաջ
32 gang tour worldwide 🤘🏽🤘🏽🤘🏽
Marcus Jones
Marcus Jones 22 ժամ առաջ
32 gagnon in the building 🙏🏽🙏🏽🙏🏽
Marcus Jones
Marcus Jones 22 ժամ առաջ
32 gang in the building 🤘🏽🤘🏽🤘🏽🤘🏽🤘🏽
Marcus Jones
Marcus Jones 22 ժամ առաջ
32 gang in the building 🤘🏽🤘🏽🤘🏽🤘🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽
Kevin Frazier
Kevin Frazier 22 ժամ առաջ
That was a nice trip y'all took shout out to Dallas and the whole 32 gang
870 O.D.
870 O.D. 23 ժամ առաջ
Whad up CJ great content today bruh n dem females was fine...Aw wow I c Queen Tayyy came down wit Swervo but didn't see her on No Vlogs#32Gang🤘🏾🤘🏾🤘🏾
Yazmyn Howell
Yazmyn Howell 23 ժամ առաջ
i know he did not just take something from his roof what the
Yazmyn Howell
Yazmyn Howell 23 ժամ առաջ
bruh why when he go some where he take his hair down but then when he come back his hair back up
COURTNEY hamlin
COURTNEY hamlin 23 ժամ առաջ
HEY CJ I BEEN TOLD U ABOUT THAT SHEETROCK IN THE CEILING BRO IM JUST GLAD IT DIDN'T HIT THE C8 CORVETTE #32GANG ⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️🤘🤘
ZOEWORLDTEZ DTY6
ZOEWORLDTEZ DTY6 23 ժամ առաջ
5:27 6:02 8:19 8:35 🤣🤣
Charlton M.
Charlton M. 23 ժամ առաջ
Check Dave Smith Motors largest Chrysler dealership in the world, their pricing is hard to beat. Having worked there I helped customers from all over the US, their pricing, selection and service are great.
D-RICH Tha GreenKing
D-RICH Tha GreenKing Օր առաջ
Dope footage, but we all got separated when we made it to deep Ellum.
ZOEWORLDTEZ DTY6
ZOEWORLDTEZ DTY6 Օր առաջ
🔆3️⃣2️⃣GANG✍🏾 13.3.🪙 3.22.12. 20.22.12.🤔
Yazmyn Howell
Yazmyn Howell Օր առաջ
i see how cj be putting his videos out when im not on the computer he put them out @ 3 lol i love you cj
Alec Aston
Alec Aston Օր առաջ
DALLAS
Lyn Dudley
Lyn Dudley Օր առաջ
Man Dallas is where it's at, but if ur a youtuber Houston is the place 2 be. But it's all Texas so we all winning.
Jay Lovett
Jay Lovett Օր առաջ
😂
R3ckl3ss_ Snip3r
R3ckl3ss_ Snip3r Օր առաջ
He fired!!! Fuck yo shirt and get to fucking work!!!
Tina Keith
Tina Keith Օր առաջ
Yes Sirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, CJ it looks likes another beautiful day in Texas, I am glad you guys are having fun in Texas, CJ did you say you guys are coming to ATL? I would love to meet my nephew in person and Stunna Reese too, I wish you could bring my SS, #32Gang Gang Uppppppppp
silk7519
silk7519 Օր առաջ
Al need to go on NORE's Drink Champs with that ask a question with a question 😆
Jakarri
Jakarri Օր առաջ
Dallas all day baby
ZOEWORLDTEZ DTY6
ZOEWORLDTEZ DTY6 Օր առաջ
🦅🦅🚀🚀
870 O.D.
870 O.D. Օր առաջ
Whad up CJ great content today bruh
Flyyy Jr
Flyyy Jr Օր առաջ
Bro I'm sorry I haven't been as active I've been working and trying to get some where to lay my head for good and get up out this car but peace and blessing to you and youra brodie 🙏 strong prayers for your mother man I can only imagine the feelings and emotions your going though keep ya head up bro just like we still going to the top #32gang🤟🏾
Thecause Ofitall
Thecause Ofitall Օր առաջ
Keep Motivating and Inspiring bro and Grinding much luv 💪✊🤘🤘🤘🤘
Thecause Ofitall
Thecause Ofitall Օր առաջ
Wat up Bj ✊💪🤘
Thecause Ofitall
Thecause Ofitall Օր առաջ
Dam he don't get his fool ass outta here go ask other people in the nieghborhood for real
tdthe don55
tdthe don55 Օր առաջ
Big bro I'm upcoming AM-postsr an j want to know wen u gone do a show in Mississippi
Thecause Ofitall
Thecause Ofitall Օր առաջ
Lamb talk and C8 look great in there together for sure 🤘🤘🤘🤘
jeffery johnson
jeffery johnson Օր առաջ
SAN ANTONIO!!!
Thecause Ofitall
Thecause Ofitall Օր առաջ
Lmao she want that Prime
Thecause Ofitall
Thecause Ofitall Օր առաջ
😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭 he say yes lady i got the package Monty a nut
Mike Carter
Mike Carter Օր առաջ
Houston and San Antonio
Mike Carter
Mike Carter Օր առաջ
And Austin
Thecause Ofitall
Thecause Ofitall Օր առաջ
Wat up Monte_on_32's ✊💪🤘🤘
Thecause Ofitall
Thecause Ofitall Օր առաջ
That's how it go Officer square nutz always ruining shitz lol
Thecause Ofitall
Thecause Ofitall Օր առաջ
Rell know that aint no dam tea 😂😭😂😭😂😭
ZOEWORLDTEZ DTY6
ZOEWORLDTEZ DTY6 Օր առաջ
36:50🤣🤣🤣47:20 47:42
870 O.D.
870 O.D. Օր առաջ
Whad up CJ great content today bruh n ole girl wit da Afro fine Dayum#32Gang🤘🏾🤘🏾🤘🏾
Kreativ Wave
Kreativ Wave Օր առաջ
You and the gang gotta come to Houston fasho! The vibez hit different frfr! #32Gang
Shawn Holmon
Shawn Holmon Օր առաջ
Yes sirrrrt yall had a good time down there in dallas...I know it felt good to get away bruh and take 1 of the rides..bout to this crazy weather here..shit don't know what it wanna do..I swear..welcome back👊🏼
Doggydog Dog
Doggydog Dog Օր առաջ
Bro you gotta put a wide body kit on that thang it ain’t aggressive enough! Big ups CJ great pick bro!
Chris Taul
Chris Taul Օր առաջ
Showout season let’s goooooo
Willie Brown
Willie Brown Օր առաջ
That’s what’s up CJ. I’m not going to charge you shit let’s work 💪🏾💪🏾💪🏾
Big Breland Thomas
Big Breland Thomas Օր առաջ
Houston don't have nothin on Dallas but tha Turkey Leg Hut. You need somebody other than Rell to show you how we really get down in D Town no 🧢🧢
870 O.D.
870 O.D. Օր առաջ
Whad up CJ great content today bruh n da TrackHawk is so dope No Cap#32Gang🤘🏾🤘🏾🤘🏾
Thecause Ofitall
Thecause Ofitall Օր առաջ
Yes siiir she got that heat in her garage 32's ok ok 💪✊💪✊💪✊💪✊👌🖒👌🖒👌🖒oh and 28's to
Thecause Ofitall
Thecause Ofitall Օր առաջ
They loving that Fish Scale paint on Track Hawk
Thecause Ofitall
Thecause Ofitall Օր առաջ
Wats up Hemilife44 💪✊💪✊
Thecause Ofitall
Thecause Ofitall Օր առաջ
Mr75 getting that content
Thecause Ofitall
Thecause Ofitall Օր առաջ
Yeah Mopar Heavy out there
Thecause Ofitall
Thecause Ofitall Օր առաջ
Wats up Angie 🖒🖒👌👌🤘
Thecause Ofitall
Thecause Ofitall Օր առաջ
Scat pack black wat up ✊💪
Thecause Ofitall
Thecause Ofitall Օր առաջ
Big turn out for sure
Kool 247
Kool 247 Օր առաջ
Lit and she was bad gud lord gotta lotta.
Thecause Ofitall
Thecause Ofitall Օր առաջ
Pimping Tv wat up 💪✊💪✊🤘
Thecause Ofitall
Thecause Ofitall Օր առաջ
Wats the Demo Cj_on_32s #32gang #Milwaukeeinthebuilding but you knew that 😂😂💪✊💪🤘🤘🤘🤘😎
Orlando Parker
Orlando Parker Օր առաջ
She wanna hop in Optimus she want that prime boi 😭😭🤣🤣
R90’s Cuhh
R90’s Cuhh Օր առաջ
Texas got much love for you CJ if you ever leave Illinois come out here to Texas you can’t go wrong with Houston or Dallas, but being from Dallas I’d rather move to Houston 💯💯
DG Vlogs
DG Vlogs Օր առաջ
🤘🏾🤘🏾🤘🏾☝🏾☝🏾☝🏾
Tee Luciano
Tee Luciano Օր առաջ
Why you think CJ Best Friend Mexican look every where you turn 🇲🇽 got his Bac Loyal not far from cuh at all
Johnny Buck
Johnny Buck Օր առաջ
Texas whips go dumb yeesir.. Glad see ya branch out and see the people and our culture much love..
KFC CLASH
KFC CLASH Օր առաջ
Rip brother it hurts seeing one be sent to the heavens. She will life a good after life 💕
Cee Leslie
Cee Leslie Օր առաջ
32gang 🤘🏽, safe travels 🙏🏾! 🙏🏾 I'm glad Al came out he needed a break from work.
Anyley Morgan
Anyley Morgan Օր առաջ
CJ_ON__32s Keep doing what you doing Big shoot from New Orleans... You got a Nice well respected 🐶 his really nice also....Round 🤘🤘
no no Better
no no Better Օր առաջ
💪🏾
LiL Buck
LiL Buck Օր առաջ
Oh man shout to Texas for showing u nun but love since u got there and it was nun but Mopar cars there but they were super nice and clean too and hope u had fun and now back to Chicago to your regular grind mode state and praying for your mom...much love from Mississippi #32gang notification
Brodderick Freeney
Brodderick Freeney Օր առաջ
----#32GANG-- clothing designers-- anybody that sent CJ some merch check in here. Post up your info so that I and others can support you...CJ if you're reading this, I saw some good merch sent to you but can't remember any of the names. Can you do another video showcasing some of the clothing you have piled up at your desk. I'm not about to go back and watch every single video, tried that already lol
Pomeranian Sweden
Pomeranian Sweden Օր առաջ
Every one in The US are AM-postsr it’s crazy 😜 every one walks around with Camera or phone
DJ Chiko Deville
DJ Chiko Deville Օր առաջ
Houston
amine hachimi
amine hachimi Օր առաջ
yesssuuuh i hope i win one of them playstations
Warren Aaron
Warren Aaron Օր առաջ
Cj pulled up was like the famous rapper that everybody liked it was lights camera action, everybody and they grandma had their camera 📷 on you. Lol!!😂 32gang🤘🏽🤘🏽
Niqqa With ATTITUDE N.W.A
Niqqa With ATTITUDE N.W.A Օր առաջ
I was wondering who jeremy bennet was then you said bloodycat im like ohhh jeremy barret tall guy brother😂😂 litt vlog thou bro love the way you play a positive impact on people even on first time meeting them💪🏾💯✊🏿
Quentin Sumler
Quentin Sumler Օր առաջ
Humble Gang💪🏿💯💪🏿💯💪🏿